Opgelost door DHL Express: Pakket niet op aangekondigde dag ontvangen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 424019
Gebruiker
Buytels
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Pakket niet ontvangen.

De oplossing

Graag informatie over mijn pakket.

4 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemorgen,

    Bedankt voor je bericht.

    Wat is precies je vraag. Volgens mijn gegevens is het pakket woensdag al bij je bezorgd.

    Met vriendelijke groet,
    Judith
    DHL Parcel Webcare
  2. Auteur
    Buytels
    Datum
    Beste Judith,

    We hebben in het tijdslot dat door DHL was aangegeven: 15.35 tot 18.35 gewacht op het pakket. Het is niet bij ons afgeleverd.

    Het gaat om

    Beste STALLAERT GEZONDHEIDSZORG,
    Onze bezorger staat vandaag op de stoep met je pakket CD154898385BE van bpost.
    VERWACHT BEZORGMOMENT
    woensdag 12 februari
    tussen 15.35 - 17.35 uur

    Maarten Trompstraat 17
    5582JN Waalre

    Het pakket is door ons niet ontvangen. Er is ook geen bericht ontvangen dat we niet thuis waren of iets dergelijks.

    Met vriendelijke groet,
    Moniek Stallaert
    0641805400
  3. Auteur
    Buytels
    Datum
    Beste Judith,

    We hebben in het tijdslot dat door DHL was aangegeven: 15.35 tot 18.35 gewacht op het pakket. Het is niet bij ons afgeleverd.

    Het gaat om

    Beste STALLAERT GEZONDHEIDSZORG,
    Onze bezorger staat vandaag op de stoep met je pakket CD154898385BE van bpost.
    VERWACHT BEZORGMOMENT
    woensdag 12 februari
    tussen 15.35 - 17.35 uur

    Maarten Trompstraat 17
    5582JN Waalre

    Het pakket is door ons niet ontvangen. Er is ook geen bericht ontvangen dat we niet thuis waren of iets dergelijks.

    Met vriendelijke groet,
    Moniek Stallaert
    0641805400
  4. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wat ontzettend vervelend dat u de zending niet heeft ontvangen terwijl deze wel als geleverd is gescand. Mijn excuses voor het ongemak.

    Ik heb de zending nagekeken en het lijkt erop dat de bezorger heel erg dicht in de buurt was toen de scan werd gemaakt. Heeft u dit dan ook al bij uw directe buren nagevraagd? Het kan zijn dat de bezorger het pakket per ongeluk bij uw buren heeft geleverd. Ligt er daar niets? Neem dan contact op met de afzender. Die kan voor dit type zending namelijk een onderzoek starten vanuit het land van herkomst. Hopelijk komt er dan snel meer informatie naar boven.

    Heeft u verdere vragen? Neem dan gerust contact met ons op.

    Hartelijke groet,

    Jip
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Buytels
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over DHL Express?