Klacht DHL Express: Pakket niet op het goede adres bezorgd.

Klachtnummer
# 356899
Gebruiker
Yvet
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Er zou een pakketje bezorgd worden tussen 11 en 15. Via track and trace Kon ik zien dat het pakketje al bezorgd was, maar echter niet bij mij. Ik was vanaf 9.30 uur thuis, dus ik was gewoon thuis om het pakketje in ontvangst te nemen. Na veel bellen met wehkamp en dhl bleek dat het pakketje bij de buren was afgegeven omdat ik niet thuis was zei de bezorger. Er lag gelukkig een briefje in de brievenbus. Nou ik was gewoon thuis, maar hij heeft echt niet bij mij aangebeld. Ik ben hier echt heel boos over, het was namelijk een heel duur product en dat er dan zo met je pakketjes wordt omgegaan vind ik echt schandalig. Ik hoop dat er wat aan wordt gedaan.

De oplossing

Dat deze bezorger op zijn gedrag wordt aangesproken, zodat het niet vaker voor gaat komen.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. Mijn excuses dat er niet bij u aangebeld is. De bezorger heeft hier mogelijk een fout gemaakt. In het geval niemand niet thuis is, mag de bezorger het echter bij buren afleveren. Indien u niet wil dat een pakket bij uw buren wordt aangeboden kunt u dat aangeven bij de verzender. Die kan een "niet bezorgen bij buren"-instructie meegeven.

    Ik begrijp dat u het pakket inmiddels heeft ontvangen en wens u daar veel plezier mee.

    Met vriendelijke groet,

    Wendy
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen