Klacht DHL Express: Pakket niet op het goede adres bezorgd.
Details
Klacht
Er zou een pakketje bezorgd worden tussen 11 en 15. Via track and trace Kon ik zien dat het pakketje al bezorgd was, maar echter niet bij mij. Ik was vanaf 9.30 uur thuis, dus ik was gewoon thuis om het pakketje in ontvangst te nemen. Na veel bellen met wehkamp en dhl bleek dat het pakketje bij de buren was afgegeven omdat ik niet thuis was zei de bezorger. Er lag gelukkig een briefje in de brievenbus. Nou ik was gewoon thuis, maar hij heeft echt niet bij mij aangebeld. Ik ben hier echt heel boos over, het was namelijk een heel duur product en dat er dan zo met je pakketjes wordt omgegaan vind ik echt schandalig. Ik hoop dat er wat aan wordt gedaan.Gewenste oplossing
Dat deze bezorger op zijn gedrag wordt aangesproken, zodat het niet vaker voor gaat komen.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.