Klacht DHL Express: Pakket niet opgehaald

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 339602
Gebruiker
Tatiana
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Vandaag tussen 08.00 en 18.00 heel de dag rhuis geweest. Er zou een defect matras opgehaald worden. Ze zijn niet geweest. Ik heb nu geen boodschappen kunnen doen. Morgen moet ii weer 10 uur binnen wachten.

Dacht het niet! 15.00 ga ik naar het ziekenhuis en daarna ga ik eten kopen voor mijn dreumes. Dus daarvoor of daarna kunnen ze komen!!!

Ik laat mijn dreumes niet verhongeren!!!!!

De oplossing

Morgen tussen 8.00 en 14.00 ophalen of tussen 17.00 en 21.00. Daartussen haal ik eten voor mijn kind en moet ik naar het ziekenhuis.

2 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Wat ontzettend vervelend dat u zo lang heeft moeten wachten, mijn excuses daarvoor! Heeft u het matras ondertussen ontvangen? Zo niet, heeft u dan misschien een traceernummer voor mij?

    Met vriendelijke groet,
    Judith
    DHL Parcel Webcare
  2. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,
    Ik ben blij om te horen dat het matras inmiddels wel is opgepikt. Hopelijk heeft u in het vervolg een positievere ervaring met onze diensten.

    Met vriendelijke groet,
    Dion
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tatiana
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niets.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen