Klacht DHL Express: Pakket niet opgehaald

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 94890
Gebruiker
Bak
Datum
8 reacties

Details

De klacht

Gister zou Dhl een pakket ophalen tussen 18.00 uur en 21.00 uur helaas ik heb ze niet gezien . Vandaag gebeld met DHL en die vertelde ze zijn om 20.50 aan de deur geweest, maar dat is absoluut niet waar ( video beelden ). Maar vertelde ze vandaag komen ze weer langs tussen 18..00 en 21.00 uur maar ook nu zijn ze niet geweest.
Ik vind het een schande ook omdat mijn pakker niet binnen de verplichte tijd nu afgeleverd word en het niet meer retour kan naar de leverancier

De oplossing

Dat ze het morgen alsnog met spoed ophalen

8 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Beste Bak,
    Wat vervelend dat de bezorger niet bij u langs is geweest.
    Ik zal hierover een klacht voor u indienen. Helaas is de afhaalopdracht komen te vervallen omdat hij al twee maal zou zijn uitgevoerd zonder resultaat. U kunt het beste de opdrachtgeven hierover contacteren. Die kan bij ons een nieuwe afhaler voor u inboeken en ook een onderzoek laten starten om na te gaan wat er precies fout is gegaan.
    Mijn oprechte excuses voor het veroorzaakte ongemak. Als u nog vragen/opmerkingen heeft, hoor ik graag nog van u.
    Met vriendelijke groet,
    David
  2. Auteur
    Bak
    Datum
    Ik heb gedaan wat ze vroegen van DHl en een afsp[raak gemaakt voor vandaag zaterdag 31-1-2015 tussen 9.00 en 13.00 uur maar helaas weer zijn ze niet gekomen ,het is gewoon verschrikkelijk dat ze de mensen tot drie keer toe voor niets tkuis laten zitten en dan zelf niet komen opdagen.
  3. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Beste Bak,
    Ik zie dat de afhaalopdracht inderdaad helaas weer niet is gelukt. Ik raad u aan de verzender te vragen hierover een onderzoek op te starten. Op die manier kunnen we precies achterhalen waarom het op uw adres steeds mis gaat.
    Nogmaals mijn oprechte excuses voor het ongemak.
    Met vriendelijke groet,
    David
  4. Auteur
    Bak
    Datum
    k weet niet waar jullie mee bezig zijn maar zoals ik je al vertelde is hij gister aan de deur geweest maar DHL had niets met ons afgesproken en ook nog op een tijd dat wij geen afspraken maken omdat we werken, hij heeft een kaartje in de bus gedaan dat hij vandaag 3 feb. tussen 11.00 uur en 13.00 uur zou terug komen, hoe bedoel jen voor vandaag was er geen afspraak het kaartje ligt voor mijn neus. Wie neemt de boel hier nou in de maling ik kreeg zelfs een nummer op het kaartje
  5. Auteur
    Bak
    Datum
    Nou ik ben er al achter ik krijg net een reactie via facebook van DHL dat ze blijven volhouden dat ze zterdag aan de deur zijn geweest en dat de afspraak van vandaag ondanks het kaartje in de bus niet gepland staat en dat ik maar weer via de afzender van het pakket een nieuwe afspraak moet maken. Wat een service . Misschien is een betere opleiding voor de bestellers raadzaam.
  6. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Beste Peter,Er is zaterdag helaas wel gescand dat er een bezorger zou zijn langsgeweest. U geeft zelf al aan dat dit niet juist is en dat dit eerder ook al niet is gebeurd. Daarom adviseer ik je ook dit te melden bij de verzender. De verzender kan als zakelijke klant en opdrachtgever van de afhaalopdracht ons opracht geven dit nader te onderzoeken. Uiteraard zullen wij de desbetreffende personen verantwoordelijk stellen indien er fouten of onregelmatigheden worden vastgesteld en zullen wij passende vervolgstappen nemen om herhaling te voorkomen. Ik heb inmiddels ook een klacht voor u gemeld bij mijn collega's.Helaas is de opdracht wel komen te vervallen door de foutieve melding dat we al langs zouden zijn geweest. Aangezien de afhaler op het account van de verzender staat ben ik niet gemachtigd een nieuwe voor u in te boeken. U kunt de verzender vragen dit voor u te doen.Nogmaals mijn oprechte excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,
    David
  7. Auteur
    Bak
    Datum
    We brengen morgen het pakje naar POST.NL dan zijn we van dat geknoei af ,ik ben de hele week al aan het bellen voor nieuwe afspraken en dan zou ik het nu weer moeten doen. Beste David als wij zo met onze klanten omgaan kunnen we vertrekken. Ik had er nog van alles aan gedaan om het te regelen al had ik apart een auto moeten sturen , dat is service en klantvriendelijk maar daar hebben jullie nooit van gehoord.
  8. Auteur
    Bak
    Datum
    Ik heb zelf maar voor een oplossing gekozen want van DHL komt die niet het is gewoon een … bedrijf voor mij is de score an ook -10

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bak
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen