Klacht DHL Express: Pakket nog niet teruggestuurd naar de afzender

Kati

Op 31 januari heb ik het pakket aan de deur geweigered. Ik heb niet getekend voor ontvangst en de koerier vriendelijk gevraagd of hij het pakket mee terug kon nemen en kon terug sturen naar de afzender. Dit was geen probleem volgens de koerier.
Een week later en mijn pakket is volgens de track and trace code 3SWLT0002072691 nog steeds in het sorteer centrum aanwezig..maar dus nog steeds niet afgeleverd bij de afzender. Mijn vraag is: waar is mijn pakketje heen en wanneer wordt deze bezorgd bij de afzender. Alvast bedankt

Graag zo snel mogelijk het antwoord op mijn vraag naar mijn email adres sturen. princesse2999@hotmail.com

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Ik zie dat u uw pakket hebt geweigerd. Een pakket gaat daarna automatisch retour naar de verzender. Een retourzending is niet helemaal te volgen via de track&trace. De laatste scan is altijd in ons sorteercentrum. Ik zie dat uw pakket op 03-02-2020 een retourscan heeft gehad. Dit betekent dat het pakket onderweg is naar de verzender. Het retourproces duurt maximaal 10 werkdagen. De 10 werkdagen zijn nog niet voorbij. Ik wil u daarom adviseren om nog even geduld te hebben. Mocht de verzender het pakket niet binnen 10 werkdagen ontvangen, dan kan de verzender een onderzoek voor u opstarten bij ons om meer duidelijkheid te krijgen over deze situatie.

Sam
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?