Klacht DHL Express: Pakket nog steeds niet bezord

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 344969
Gebruiker
SvD
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn pakketis maandag 14 januari al door de bezorger afgehaald bij het DHL servicepunt, Raadhuisplein, Heerhugowaard. Maar ik heb het nog steeds niet ontvangen.

De oplossing

Uitzoeken waar mijn pakket is en mij laten weten wanneer ik het kan verwachten.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer of mevrouw Van Dijk,

    Bedankt voor uw bericht.

    Er is helaas een probleem ontstaan met deze zending. Op dit moment is niet duidelijk
    wanneer wij het pakket kunnen bezorgen. Daarom adviseer ik u contact op te nemen met de verzender van het pakket. Op verzoek van de verzender kunnen wij een onderzoek instellen om te achterhalen wat er met uw pakket is gebeurd.

    Wij mogen dit onderzoek niet op verzoek van de ontvanger starten. De verzender is onze opdrachtgever die ons betaalt voor de verzending. Ook beschikt de verzender over specifieke pakketinformatie die wij voor het onderzoek nodig hebben. Daarom is de verzender ook de enige partij die een onderzoek kan laten opstarten.

    Mijn excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Harald
    Webcare DHL Parcel

Uiteindelijke oplossing

Auteur
SvD
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen