Klacht DHL Express: Pakket nog steeds niet bezorgd
Details
Klacht
Datum Tijd Omschrijving12 sep 2014 16:51 Pakje gaat naar het sorteercentrum
12 sep 2014 14:38 Pakje op servicepoint afgehaald door besteller
11 sep 2014 16:54 Pakje op DHL Servicepoint afgegeven
11 sep 2014 16:25 Informatie ontvangen voor verzending via een DHL Servicepoint
Het is onderhand 15 september en nog is mijn pakket niet bezorgd.
'De levertijd van DHLFORYOU.nl bedraagt 2 tot 3 werkdagen vanaf afhalen, waarbij maandag geen werkdag is.
Dag 1 wordt uw pakket afgehaald, thuis of op het Servicepoint.
Dag 2 wordt het pakket in het sorteercentrum verwerkt.
Dag 3 wordt het pakket voor de eerste maal aangeboden.
Dit zou betekenen dat ik het pakket op zaterdag 13 september had moeten ontvangen,
maar helaas er staat nog steeds dat het pakketje onderweg is naar het sorteercentrum.
Via mail 2x contact opgezocht, maar nooit reactie gehad. Slechte zaak dit.
Als ik kijk naar jullie concurrentie; 's avonds laat halen en volgende dag bezorgen. Dat is nou service.
Gewenste oplossing
Duidelijkheid waar het pakket is.Als tip meegeven snellere bezorgtijden realiseren. Mensen gaan naar de concurrent!
Online contact met mensen zwaar verbeteren.
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.