Opgelost door DHL Express: Pakket nooit aangeboden , en heeft nu de status BEZORGD!!!!!

de postontvanger

DHL zou een pak bezorgen,
op woensdag 10 april,dus niet (de hele dag thuis geweest) zogenaamd:overmacht
op donderdag 11 april, dus niet ( de hele dag thuis geweest ) zogenaamd: gemist
op vrijdag 12 april dus niet (staat niet op de record, maar was wel aangekondigd )
op zaterdag 13 april, dus niet, Maar staat nu op de lijst als zijnde AFGELEVERD !!
Maar ze zijn niet geweest, ze zijn NOOIT geweest. En je kunt niemand bereiken want ze zijn gesloten.

Dat de chauffeur aan de tand gevoelt wordt over de ,,status,, die hij vermeld over het pakket en wat niet klopt. En ik wil mijn pakket hebben.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Het is inderdaad vervelend dat uw pakket tot twee keer toe niet geleverd kon worden door een overmacht situatie. Vreemd dat u op 11 april geen bezorger heeft getroffen. Wat hier ter plekke dan exact mis is gegaan durf ik niet te zeggen. Mijn excuses hiervoor.

Het kan zo zijn dat de koerier vergeten is een briefje achter te laten. Je kunt het voor de zekerheid nog even navragen bij je directe buren. Is dat ook niet zo? In dat geval dient de verzender, als opdrachtgever, contact met ons op te nemen om een onderzoek op te laten starten. Ik adviseer je dan om contact op te nemen met de verzender.

Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

Nikki
    Webcare DHL Parcel Nederland

de postontvanger
Uiteindelijke oplossing Sorry DHL, na over en weer zoeken, blijkt dus de fout bij de leverancier te liggen, verkeerd huisnummer !!! Tja, dan kan je heeeel lang wachten .Ik ga nu proberen het pakket alsnog te krijgen bij wie het foutief is afgeleverd. Nogmaals mijn excuses voor mijn boze brief.