Klacht DHL Express: Pakket nooit aangekomen zoals in mail staat

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 485549
Gebruiker
Post321
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik was niet thuis toen mijn pakket thuis werd bezorgd.
Ik kreeg een mail dat mijn pakket bij een dhl afhaalpunt lag. 3x geweest,
Geen pakket!
Dhl heeft zonder toestemming mijn pakket retour gestuurt. Schandalig en nog nooit eerder mee gemaakt.

De oplossing

Ik wil mijn pakket terug. Vind het zeer vervelend dat ik nu geen verjaardags kado kan geven

2 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. Ik wil graag even met u meekijken maar helaas is het zendingsnummer dat u meestuurt niet bij ons bekend. Heeft u misschien een nummer dat begint met 3S, JVGL, JJD of JUN? Mocht u dit niet hebben, van welke afzender was deze levering? Mogelijk kan ik het pakket dan vinden op basis van uw adres.

    Met vriendelijke groet,

    Christiaan
    Webcare DHL Parcel
  2. Auteur
    Post321
    Datum
    3SHM00004073061

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Post321
Datum
Uiteindelijke oplossing
Goededag, Bedankt voor reactie terug. In het bericht word aangegeven dat het bij 2x niet is gelukt met bezorgen, Maar dhl heeft maar 1x het pakket bij mij thuis aangeboden want dat heb ik namelijk op camera staan. Mvg sabrina davans
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen