Klacht DHL Express: Pakket nooit afgeleverd was gewoon aanwezig.....

Klachtnummer
# 315405
Gebruiker
Terry van Meurs
Datum
2 reacties

Details

De klacht

7x ontvanger niet thuis was er gewoon heb het speciaal naar mijn winkel adres laten sturen.

parcel shop gekozen hierna, schijnt met vakantie te zijn een maand

DHL gebeld kunnen er niks aan doen word nog een paar keer naar de parcel shop gestuurd hierna, die dus gesloten is. en dan retour afzender gestuurd.

Dit gehoord na telefonisch bij de helpdesk meerder dagen het geprobeerd te hebben en ruim 20 minuten per keer mogen wachten 3e dag eindelijk iemand aan de lijn gekregen.

WAT EEN WAARDELOOS BEDRIJF dat ze zo groot zijn geworden met deze instelling niet te begrijpen.

De oplossing

Zou mijn pakketje graag willen ontvangen nar 1,5 week.......

2 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat het zo gelopen is met de bezorging van uw pakket. Graag kijk ik met u mee naar deze zending. Kunt u mij de traceercode hiervoor toesturen? Alvast bedankt voor de aanvullende informatie.

    Met vriendelijke groet,
    Janneke
    DHL Parcel Webcare
  2. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Enige tijd geleden vroegen wij u om extra informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op ons verzoek heeft gereageerd, ga ik ervan uit dat het probleem inmiddels is opgelost. Mocht u toch nog vragen hebben, dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen via de telefoon, e-mail of social media: https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/support.

    Met vriendelijke groet,

    Harald
    Webcare DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?