Klacht DHL Express: pakket nooit ontvangen

Nisha

Vorige week bericht gekregen dat het pakket onderweg is. Blijft maar hangen op onderweg. Inmiddels 3x naar het afleverpunt geweest, pakket is nergens te bekennen. Webshop heeft een onderzoek gestart en DHL beweert dat het pakket vorige week ik afgeleverd. Dat is niet gebeurd. Op de website staat nog steeds dat het pakket onderweg is.

Het pakket moet boven water komen.

Bedankt voor uw bericht.

Wat vreemd dat uw pakket deze scan heeft ontvangen terwijl uw pakket niet bij het service point aanwezig is. Goed dat u hier een melding van heeft gemaakt bij de verzender. Die zal dit verder voor u oppakken met DHL en u hiervan op de hoogte houden. Hopelijk is er snel meer duidelijkheid.

Janneke
    DHL Parcel Webcare
    Nisha
    Dat is niet wat ik vraag. Uit het onderzoek welke de afzender is gestart, is gebleken dat DHL heeft aangegeven dat het pakket is afgeleverd. Dat is dus niet het geval. Het duurt te lang voordat er duidelijk is, dat komt gewoonweg doordat DHL geen duidelijkheid geeft hierover.
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw reactie. Ik begrijp dat u geen duidelijk antwoord krijgt op uw vraag. Kunt u mij aangeven wat u vraag voor mij op dit moment precies is?
    Nisha
    Goededag, mijn vraag is waar het pakket is.
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw reactie. Ik neem aan dat het om een pakket van de Cool Cat gaat. Deze heeft een foutieve afleverscan gehad. Het pakket is gisteren opnieuw bij ons gescand en moet nu opnieuw gesorteerd worden.

Excuses voor de problemen die zijn ontstaan.

Mert vriendelijke groet,

Ianthe
    Customer Service Medewerker
    DHL Parcel
    Nisha
    Ok, maar vanaf gisteren blijft de melding "hangen" op sorteren. Dat is wel vreemd, dat is toch na een dag wel veranderd naar "onderweg". Dat is in dit geval dus niet zo.
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw reactie. Door de foutieve afleverscan moet het pakket opnieuw gesorteerd worden. Dit zorgt helaas wel voor extra vertraging. Ik kan geen exacte inschatting geven over wanneer het pakketje bij u aangeboden gaat worden. Ik verwacht binnen enkele dagen.

Ianthe
    Customer Service Medewerker
    DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?