Klacht DHL Express: pakket nooit ontvangen

Klachtnummer
# 335922
Gebruiker
Nisha
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Vorige week bericht gekregen dat het pakket onderweg is. Blijft maar hangen op onderweg. Inmiddels 3x naar het afleverpunt geweest, pakket is nergens te bekennen. Webshop heeft een onderzoek gestart en DHL beweert dat het pakket vorige week ik afgeleverd. Dat is niet gebeurd. Op de website staat nog steeds dat het pakket onderweg is.

De oplossing

Het pakket moet boven water komen.

7 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wat vreemd dat uw pakket deze scan heeft ontvangen terwijl uw pakket niet bij het service point aanwezig is. Goed dat u hier een melding van heeft gemaakt bij de verzender. Die zal dit verder voor u oppakken met DHL en u hiervan op de hoogte houden. Hopelijk is er snel meer duidelijkheid.

    Met vriendelijke groet,
    Janneke
    DHL Parcel Webcare
  2. Auteur
    Nisha
    Datum
    Dat is niet wat ik vraag. Uit het onderzoek welke de afzender is gestart, is gebleken dat DHL heeft aangegeven dat het pakket is afgeleverd. Dat is dus niet het geval. Het duurt te lang voordat er duidelijk is, dat komt gewoonweg doordat DHL geen duidelijkheid geeft hierover.
  3. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw reactie. Ik begrijp dat u geen duidelijk antwoord krijgt op uw vraag. Kunt u mij aangeven wat u vraag voor mij op dit moment precies is?
  4. Auteur
    Nisha
    Datum
    Goededag, mijn vraag is waar het pakket is.
  5. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw reactie. Ik neem aan dat het om een pakket van de Cool Cat gaat. Deze heeft een foutieve afleverscan gehad. Het pakket is gisteren opnieuw bij ons gescand en moet nu opnieuw gesorteerd worden.

    Excuses voor de problemen die zijn ontstaan.

    Mert vriendelijke groet,

    Ianthe
    Customer Service Medewerker
    DHL Parcel
  6. Auteur
    Nisha
    Datum
    Ok, maar vanaf gisteren blijft de melding "hangen" op sorteren. Dat is wel vreemd, dat is toch na een dag wel veranderd naar "onderweg". Dat is in dit geval dus niet zo.
  7. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw reactie. Door de foutieve afleverscan moet het pakket opnieuw gesorteerd worden. Dit zorgt helaas wel voor extra vertraging. Ik kan geen exacte inschatting geven over wanneer het pakketje bij u aangeboden gaat worden. Ik verwacht binnen enkele dagen.

    Met vriendelijke groet,

    Ianthe
    Customer Service Medewerker
    DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen