Klacht DHL Express: Pakket on hold in Hong Kong

Klachtnummer
# 447097
Gebruiker
Anoniem.
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Er staat al een aantal dagen on hold en nogsteeds geen update gekregen. Dhl customer service gecontracteerd en ze zeggen elke keer dst het de voglende dag met het vliegtuig gaat vertrekken wat niet klopt

De oplossing

Zo snel mogelijk versturen naar Nederland

3 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag meneer/mevrouw Anaz,

    Bedankt voor u bericht.

    Wat ontzettend vervelend om te lezen dat u uw zending nog niet heeft ontvangen. Excuses hiervoor.

    Op dit moment staat uw zending in de planning voor vetrek vanuit Hongkong voor morgenmiddag. Helaas door COVID19 is er een enorme achterstand in Hongkong en kan ik dit dus niet 100% garanderen.

    Om het wel voor u in de gaten te kunnen houden, heb ik dossier 572944501 voor u opgestart. Ik verwacht morgenmiddag u wederom een update te kunnen geven.

    Alvast bedankt voor u geduld.

    Met vriendelijke groet,
    Wendy
  2. Auteur
    Anoniem.
    Datum
    Heel erg bedankt. Ik wacht uw reactie af!
  3. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag meneer/mevrouw Anaz,

    Uw zending is inmiddels vertrokken vanuit Hongkong richting Duitsland. Vanuit Duitsland zal de zending doorgestuurd worden naar Nederland.

    Ik houd u zending in de gaten via dossier 572944501 en zal u telefonisch een update geven, zodra de zending in Nederland met de koerier mee is.

    Hopend u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Wendy

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over DHL Express?