Opgelost door DHL Express: Pakket onbeheerd in het trappenhuis achtergelaten

nicole89

Ik ben vandaag van 13 u tot 22.30 u aan het werk geweest, om thuis te komen met mijn pakketje in het trappenhuis. Volgens de website is er vandaag tussen 9 en 13 in mijn postcode bezorgd, maar ik ben tot iets voor 13 gewoon thuis geweest. Het pakketje bevat een waarde van 130 euro en die heeft dus blijkbaar de hele dag gewoon open en bloot op de gang gestaan. Dat vind ik echt niet netjes!

Op z'n minst een excuus en klap maar in je handjes dat het niet is weggehaald door iemand.

DHL Express
    Beste Nicole,

Excuses voor de late reactie.

Wat naar dat de zending onbeheerd was achtergelaten. Natuurlijk is dit absoluut niet de werkwijze die wij hanteren, en daarom bedanken wij u voor het melden van de klacht. Wij zullen de klacht melden bij het uitleverdepot zodat de leidinggevende aldaar de bezorger erop kan aanspreken teneinde herhaling te voorkomen.

Onze oprechte excuses voor het veroorzaakte ongemak. Desondanks wensen wij u graag een fijne jaarwisseling en de beste wensen.

Met vriendelijke groeten,
    David
    Bedankt voor uw bericht.

nicole89

Ook een klacht indienen over DHL Express?