Klacht DHL Express: Pakket onterecht retour door fout van DHL
Details
Klacht
Pakketje was blijkbaar naar een pakketpunt gestuurd toen ik niet thuis was. Dit was niet terug te zien in de track & trace en ik had geen briefje in de bus. Omdat ik het pakketje niet heb opgehaald (logisch als je er niet van op de hoogte bent) is het pakket nu retour gestuurd naar de afzender. Ik heb contact opgenomen met DHL maar die gaven aan absoluut niks te kunnen betekenen (mijn pakket ligt gewoon in een depot in de buurt, maar oké). Dit alles betekent dat ik door een fout van DHL meer dan 20 euro aan verzendkosten en douanekosten ben kwijtgeraakt. Echt waardeloos.Gewenste oplossing
Terugstorten van de kosten die ik door hun heb moeten maken, of gewoon hulp om het pakket alsnog mijn kant op te laten komen.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.