Klacht DHL Express: Pakket onterecht retour door fout van DHL

Maud

Pakketje was blijkbaar naar een pakketpunt gestuurd toen ik niet thuis was. Dit was niet terug te zien in de track & trace en ik had geen briefje in de bus. Omdat ik het pakketje niet heb opgehaald (logisch als je er niet van op de hoogte bent) is het pakket nu retour gestuurd naar de afzender. Ik heb contact opgenomen met DHL maar die gaven aan absoluut niks te kunnen betekenen (mijn pakket ligt gewoon in een depot in de buurt, maar oké). Dit alles betekent dat ik door een fout van DHL meer dan 20 euro aan verzendkosten en douanekosten ben kwijtgeraakt. Echt waardeloos.

Terugstorten van de kosten die ik door hun heb moeten maken, of gewoon hulp om het pakket alsnog mijn kant op te laten komen.
Even voor de duidelijkheid, dit was de link die ik van de webshop meegestuurd had gekregen: https://webtrack.dhlglobalmail.com/?mobile=&trackingnumber=GM605321879957923058 Waar zien jullie hier staan dat het pakket naar het DHL-punt is gestuurd?

DHL Express
    Goedemiddag,

Dank voor uw bericht. Op 05/01 is voor zending CU706293173DE een briefje achtergelaten op uw adres, omdat er op dat moment geen wijzinging is geweest in de track en trace is uw zending naar het servicepoint verzonden. Hiervan hebben we u niet op de hoogte kunnen brengen omdat er vanuit de afzender geen mailadres is gekoppeld aan de zending.

We begrijpen inderdaad dat de situatie erg vervelend is, maar helaas kunnen we hiervoor de verzend/douane kosten niet vergoeden. De afzender kan hiervoor met ons contact opnemen om dit waar nodig verder uit te pluizen maar voor u als zijnde de ontvanger van deze zending kunnen we helaas zoals u bij eerder contact ook vernomen hebt niets betekenen.

De afzender kan de zending opnieuw naar u opsturen of samen met u kijken naar een passende oplossing, ik raad u dan ook aan met hen in contact te blijven.

Excuses voor al het ongemak, ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als ik verder nog iets kan doen, dan hoor ik het graag.

Amber
    DHL Parcel Webcare
    Maud
    Ik weet heel zeker dat er geen briefje in de bus zat, ik had dus niet kunnen weten dat mijn pakket daar lag.
    DHL Express
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over DHL Express?