Klacht DHL Express: Pakket ontvangen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 605245
Gebruiker
Anouk1969
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Woensdag zou er pakketje bezorgd worden door dhl. Daar ik minder valide ben zat ik op strategisch punt. Bericht op telefoon bezorger onderweg, 10 sec later paket afgeleverd (?????). MAAR WAAR, niet bij mij igg. Hup in rolstoel straat door om te vragen. NIETS. claim ingediend bij dhl, ik ben een leugenaar bezorger heeft het aan mij overhandigd en de GPS laat zien dat hij bij mij voor deur stond ( zonder te bellen).zo zaak opgelost vind dhl. Bezorger heeft netjes geleverd maar ik heb geen idee waar, niet bij mij en er is geen handtekening

Gewenste oplossing

Pakket ontvangen , excuus, en ontslag liegende bezorger
Geboden oplossing
Pakket ontvangen klopt, maar is gebracht door iemand in totaal andere wijk want pakket was daar afgegeven. Buurman op nummer 8 is geklets ik woon op nr 8 en niet de buurman.pakket geleverd op totaal verkeerd adres nr 8
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Wat vervelend dat dit zo mis is gegaan. Ik zie inderdaad dat er eerder contact is geweest. Daarnaast zie ik dat er is aangegeven dat de buurman van nummer 8 het pakket uiteindelijk bij jou heeft afgeleverd. Wat fijn dat jij jouw pakket nu eindelijk in handen hebt. Het had natuurlijk nooit zo mogen verlopen en daar bieden wij onze oprechte excuses voor aan! Mocht je verder nog andere vragen of opmerkingen hebben dan horen wij het zeker graag van je.

    Met vriendelijke groet,
    Lisa
    E-care Customer Service

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen