Opgelost door DHL Express: Pakket onvindbaar

Marifoon999

Mijn pakket is niet te traceren met de code die ik heb gekregen. Ik heb vorige week een bestelling geplaatst en heb een paar dagen geleden het bericht ontvangen dat deze verzonden is. Hierbij heb ik de volgende code gekregen: JVGL0606091724158027 om het pakket te kunnen volgen.
Wanneer ik het pakket probeer te traceren, wordt er gemeld dat jullie geen pakket hebben ontvangen met dit nummer, terwijl dit na 24 uur wel zichtbaar zou moeten zijn. De verzender geeft aan dat het pakket bij DHL moet zijn en zegt niets te kunnen doen.

Ik wil weten waar het pakket is en de mogelijkheid hebben het te volgen. Terugverwijzen naar de verzender heeft geen nut (heb ik geprobeerd maar deze kan mij niet helpen)

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Er is geen zending met nummer JVGL0606091724158027 in ons systeem bekend. Die zending is dus niet gescand bij ons. Als de verzender aangeeft het pakket al wel aan ons te hebben overgedragen, moet de verzender zelf even contact opnemen met onze business support. Dan nemen we de overdrachtsgegevens even door en kunnen we de zending alsnog verwerken.

Harald
    Webcare DHL Parcel

Marifoon999
De verzender gaf aan dat de zending bij DHL in het systeem moest zijn. Dat klopt echter niet: er is een labelfout gemaakt. DHL dank voor de spoedige reactie!

Ook een klacht indienen over DHL Express?