Klacht DHL Express: Pakket op compleet verkeerd adres proberen aan te bieden

Astrid

Waarschijnlijk is er door dhl een verkeerd verzendlabel op mijn pakket geplakt. Van een pakket van iemand anders. Daardoor is m’n pakje in andere kant van het land aangeboden. Gevolg is dat track en tracé nu vermeld dat ik met onbekende bestemming verhuisd ben en pakje retour naar de afzender is. Hopelijk staat er op het label niet een verkeerde verzender want anders komt het daar dus nooit retour. Het gaat om een pakje van 340 euro en de verzender heeft bewijs dat zij het verstuurt hebben met juiste adres etiket dus die is niet verantwoordelijk . Vanmorgen gebeld met dhl en een vriendelijk iemand aan de lijn gehad die behulpzaam was. Vanmiddag nogmaals gebeld na contact gehad te hebben met de verzender maar nu iemand aan de lijn die me telkens onderbreekt en ik niet kan zeggen wat ik wil en erg onvriendelijk overkomt en ja ik heb opgehangen voor ik heel erg onvriendelijke dingen zou zeggen. Er kan niet nagekeken worden naar welk adres mijn pakje retour gestuurd word. Want de verzender wil ALS het bij hun terug komt het wederom voor mij versturen. Maar dan moet het wel bij hun retour komen. Niemand is schijnbaar verantwoordelijk maar ondertussen ben ik 340 euro armer zonder iets gehad te hebben.

Pakket traceren en op juiste adres bezorgen.

DHL Express
    Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

U geeft aan dat uw zending verkeerd geadresseerd is, waardoor u uw zending niet aangeboden hebt gekregen.

Ik heb uw zending zojuist in het systeem nagekeken. Ik zie inderdaad dat de zending retour is verzonden naar de afzender. In dit geval kan ik echter niet zien dat wij uw zending hebben her-labeled. Op uw zending zat dus de originele verzendlabel die de verzender had aangemaakt, en erop had geplakt. Het lijkt er eerder op dat u een verkeerd Track & Trace code hebt ontvangen. Dit Track & Trace nummer is inderdaad gekoppeld aan een ander adres en ontvanger.

Voor zendingen vanuit het buitenland hebben wij helaas beperkte informatie, wat wij in ons systeem in kunnen zien. Alle gegevens zijn echter wel bekend bij de Deutsche Post. Dat is ook waar de zending in eerste instantie naar toe gaat. Daar zal wel een her-labeling plaatsvinden. Ik ga er vanuit dat de gegevens juist worden overgenomen.

Daarnaast wil ik u mijn excuses aanbieden voor de nare ervaring die u hebt gehad tijdens uw tweede telefonische contact met ons.

Ik hoop uiteraard dat u uw zending alsnog snel ontvangt.

Hopelijk heb ik u voldoende geïnformeerd.

Astrid
Enige is een excuus voor de onvriendelijke medewerker. Maar ondertussen heb ik nog steeds geen idee waar mijn bestelling zich bevindt. Ik ben 340 euro armer en heb niets. Alleen verkoper kan klacht indienen bij dhl en die zegt:ik heb verstuurt naar het juiste adres en dus mijn taak is volbracht. Ondertussen is het pakje ook nog niet terug bij de verkoper terug gebracht . En als ie het al terug krijgt kan ik wederom 19 euro verzendkosten betalen aan hem. Ik word echt wanhopig en niemand die wil helpen! Dus nee het is verre van opgelost met alleen excuus voor een onvriendelijke medewerker en de opmerking dat ze hopen dat ik mijn pakje als nog ontvang. Niemand lijkt te kunnen en WILLEN helpen.

Ook een klacht indienen over DHL Express?