Klacht DHL Express: Pakket op een ander nummer bezorgd terwijl ik thuis was

MichelleD

Vandaag dinsdag 19-02-19 zou ik tussen 14:00 en 18:00 mijn pakketje ontvangen. Ik ben de hele dag thuis geweest om te wachten op mijn pakketje. Wanneer ik om 16:00 uur mijn mail checkte zag ik tot mijn verbazing dat ik een mail had gekregen met het bericht dat een bezorger voor een dichte deur had gestaan wat ik heel vreemd vind aangezien ik de hele dag al thuis ben. Nu is dit niet alles want er staat dat het pakketje bij de buren is afgeleverd op nummer 59 terwijl ik op nummer 84 woon. Ik woon in een flatgebouw en dit is een totaal andere verdieping, dus de bezorger heeft hoogst waarschijnlijk niet eens de moeite genomen om naar de zevende verdieping te komen, laat staan dat hij zogenaamd voor een dichte deur stond. Ik vind dit absoluut niet netjes want het pakketje was een cadeau voor vanavond en ze maken op nummer 59 de deur niet open waardoor ik nu geen cadeau heb voor vanavond. Nogmaals ik vind dit absoluut niet netjes en hoop dan ook zo spoedig mogelijk op een bericht terug van jullie.

Ik verwacht hier een vergoeding voor aangezien ik vanavond met lege handen op een verjaardag sta terwijl ik gewoon thuis was om het pakketje aan te nemen.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Ik vind het erg vervelend om te vernemen dat uw pakket bij buren is afgeleverd, terwijl u gewoon thuis was. Dit is uiteraard beslist niet onze bedoeling. Mijn excuses met het ongemak. Wij zullen dit met de bezorger in kwestie bespreken, om na te gaan wat er verkeerd is gegaan en om herhaling in de toekomst te voorkomen.

U begrijpt naar ik aanneem dat ik niet kan veranderen dat de buren niet thuis waren gisteravond, toen u het pakket wilde afhalen. Ik vind het wel bijzonder vervelend voor u, aangezien u het pakket nodig had als cadeau. Hier kan ik u geen vergoeding tegenoverstellen, maar ik bied u wel mijn excuses aan voor het ongemak.

Heeft u nog vragen? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Harald
    Webcare DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?