Klacht DHL Express: Pakket op een ander nummer bezorgd terwijl ik thuis was
Details
De klacht
Vandaag dinsdag 19-02-19 zou ik tussen 14:00 en 18:00 mijn pakketje ontvangen. Ik ben de hele dag thuis geweest om te wachten op mijn pakketje. Wanneer ik om 16:00 uur mijn mail checkte zag ik tot mijn verbazing dat ik een mail had gekregen met het bericht dat een bezorger voor een dichte deur had gestaan wat ik heel vreemd vind aangezien ik de hele dag al thuis ben. Nu is dit niet alles want er staat dat het pakketje bij de buren is afgeleverd op nummer 59 terwijl ik op nummer 84 woon. Ik woon in een flatgebouw en dit is een totaal andere verdieping, dus de bezorger heeft hoogst waarschijnlijk niet eens de moeite genomen om naar de zevende verdieping te komen, laat staan dat hij zogenaamd voor een dichte deur stond. Ik vind dit absoluut niet netjes want het pakketje was een cadeau voor vanavond en ze maken op nummer 59 de deur niet open waardoor ik nu geen cadeau heb voor vanavond. Nogmaals ik vind dit absoluut niet netjes en hoop dan ook zo spoedig mogelijk op een bericht terug van jullie.De oplossing
Ik verwacht hier een vergoeding voor aangezien ik vanavond met lege handen op een verjaardag sta terwijl ik gewoon thuis was om het pakketje aan te nemen.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.