Opgelost door DHL Express: pakket op onbekend adres afgeleverd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 130659
Gebruiker
s.munneke
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik verwachtte een pakket. Vrijdag 17.46 uur is het pakket ergens afgeleverd. Niet bij mij. In de track en trace staat dat het op mijn adres is afgeleverd en dat ik getekend heb.
Ik heb het pakket niet ontvangen. Ik wil mijn pakket en ik wil weten waar de chauffeur het pakket heeft afgeleverd.

De oplossing

Ik wil mijn pakket en het adres waar het is afgeleverd.

2 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Beste S. Munneke,

    Erg vervelend dat u de zending niet ontvangen heeft. De zending heeft als afleveradres hetzelfde als wat u hier op deze site heeft doorgegeven. U geeft echter aan het niet te hebben. Mijn excuses voor het ongemak en de vraagtekens die we u hierdoor leveren. Ik raad u aan om dit probleem te melden bij de verzender. Die kan bij ons een onderzoek opstarten om navraag te doen bij de bezorger waar het pakket is gebleven. Ik vertrouw erop dat die snel met ons contact zal opnemen om dit tot een goed einde te krijgen en wil u nogmaals mijn excuses aanbieden voor de vertraging in de levering.

    Met vriendelijke groet,
    Raffaele
  2. Auteur
    s.munneke
    Datum
    De chauffeur had voor het gemak maar vast getekend dat het pakket afgeleverd was ook al was ik niet thuis.
    Na twee pogingen trof hij mij een week later thuis aan.
    Ik heb mijn pakket nu toch. Dit moeten ze wel iets anders aanpakken.
    Pas tekenen als het pakket echt is afgeleverd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
s.munneke
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen