Klacht DHL Express: Pakket spoorloos!

Status
happy Niet opgelost
Klachtnummer
# 424409
Gebruiker
Jopietrust
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik probeer al sinds december 2019 mijn pakket binnen te krijgen. Ik heb nog extra betaald om hem binnen 3 dagen binnen te krijgen en nog steeds heb ik nog niks binnen. Volgens het bedrijf is het afgeleverd, maar ik weet nu niet meer waar ik moet zoeken.



De oplossing

Ik wil weten waar mijn pakket is en hoe ik het alsnog kan krijgen.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Deze zending werd binnen Nederland niet door DHL vervoerd maar door PostNL. Zij hebben de zending retour afzender gestuurd (https://www.internationalparceltracking.com/Main.aspx#/track/LW112266958DE/NL/1338TC). Ik moet je dan ook aanraden om contact op te nemen met de afzender om een nieuwe levering af te spreken.

    Als u extra heeft betaald voor levering binnen drie dagen raad ik je ook aan om met hen contact op te nemen. Het product waarmee dit is verzonden is namelijk geen product waarmee een zending al binnen drie dagen bij de ontvanger kan zijn.

    Mijn excuses voor het ongemak.

    Heeft u verdere vragen? Neemt u dan gerust nogmaals contact op.

    Hartelijke groet,

    Jip
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jopietrust
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb contact opgenomen met de leverancier, ik wil gewoon mijn geld terug, ben er klaar mee.
Status
niet opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over DHL Express?