Opgelost door DHL Express: Pakket spoorloos

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 368398
Gebruiker
Chelsey B.
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Cadeau voor mijn dochter besteld. Hele dag thuis en er is niemand aan de deur geweest. Pakket staat op bezorgd. Niks in de brievenbus € Vervolgens aan de telefoon hoor ik Dat het bij de buren is bezorgd, maar nee daar ook niet. Letterlijk onze hele blok afgegaan & geen resultaat

De oplossing

Dat de cadeau van mijn dochter zsm word bezorgd, aangezien ze zondag jarig is.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. wat vervelend dat het pakket niet bij u is aangekomen. Ik zie dat uw verzender inmiddels contact met ons heeft opgenomen. Wij zijn het momenteel aan het onderzoeken.

    Zodra er meer bekend is, melden wij dit bij uw verzender. Deze kan u van het resultaat op de hoogte stellen.

    Mijn excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Wendy
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Chelsey B.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Doormidden van GPS locatie ging het om een foutieve adres. Pakket kunnen ophalen waar de GPS locatie bevond. Vrijdags het pakket kunnen ophalen & toch nog optijd binnen. Fijn dat het zo allemaal geregeld is.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen