Klacht DHL Express: pakket staat al vanaf 27 oktober vast

Klachtnummer
# 193829
Gebruiker
Corina
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik moet een pakketje uit Duitsland ontvangen dat op 23 oktober gestuurd is door Tchibo. Nu staat er bij de track & trace dat hij al vanaf 25 oktober vertrokken is van het lokale distributiecentrum en zoals op de website staat The shipment will be transported to the destination country and, from there, handed over to the delivery organization. Ondertussen heb ik al wel een ander pakketje van DHL ontvangen, ook van Tchibo, dat ik later besteld heb, terwijl dat van 23 oktober nergens te bekennen is. Ik vind het heel raar dat hij al vanaf 27 oktober onderweg zou moeten zijn en er nog steeds geen updates zijn terwijl er wel andere pakketjes bezorgd zijn.
Ik heb DHL via de klantenservice gevraagd om mij meer duidelijkheid te geven over mijn pakket, maar ik heb nooit een reactie ontvangen.

De oplossing

Duidelijkheid over de status van mijn pakketje en een snellere levering en updates van het pakketje

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. U heeft ons ook via de e-mail benadert. Ik heb uw bericht via de mail inmiddels beantwoord.

    Met vriendelijke groet,

    Miranda
    DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen