Klacht DHL Express: Pakket staat als "bezorg" maar ik heb nog niks ontvangen na 2 dagen!

OnSr

Ik heb 1,5 week geleden een product besteld van Verenigde Koninkrijk. Volgens de Track&Trace code is het afgelopen donderdag al geleverd?! Wij waren heel de dag thuis, ik heb de buren ook gevraagd maar de pakketje is blijkbaar niet bezorgd. Alsjeblieft, hou afstand met deze onprofessionele bedrijf!

Ik probeer al sinds 2 dagen contact op te nemen, ze hebben niet eens een klantenservice..

Contact opnemen met de bezorger en graag (!) vragen om de pakket te bezorgen.
DHL weigert contact op te nemen met de bezorger. Alle gegevens zijn genoteerd in het systeem. Ze weten wie, waar, wanneer en wat bezorgd. Nog steeds, ze doen niks erover. Ze schuiven de bal naar de verzender van de pakket. Klant onvriendelijk bedrijf!

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

De zending is volgens onze gegevens inderdaad op uw adres bezorgd. Ik begrijp uit uw bericht dat u deze echter niet heeft ontvangen.
    Mijn excuses voor dit ongemak.

Heeft u voor alle zekerheid bij uw naaste buren gevraagd of zij de zending voor u hebben aangenomen? Mogelijk heeft de bezorger de zending aan één van uw buren afgegeven, maar is hij vergeten daar melding van te maken in ons systeem en een kaartje bij u achter te laten.

Is het pakket niet bij één van uw naaste buren bezorgd? En is het ook niet buiten uw medeweten door een eventuele mede-bewoner aangenomen? Dan adviseer ik u contact op te nemen met de verzender. Op verzoek van de verzender kunnen wij een onderzoek instellen om te achterhalen wat er met uw pakket is gebeurd.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Marlee
    DHL Parcel Ecare

Ook een klacht indienen over DHL Express?