Klacht DHL Express: Pakket staat als bezorgd maar ik heb niets ontvangen.

thaki

Dag 1. Pakket zou afgeleverd worden (maar als zo vaak) helaas geen DHL...
Dag 2. Er staat dat het pakket vandaag is geleverd...
Ik werk vanuit huis er is vandaag geen DHL aan de deur geweest er is ook niets in de brievenbus gedaan

ik heb GEEN pakket ontvangen.

ik wil het liefst gewoon mijn pakket anders de vergoeding ter waarde vh pakket.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Allereerst mijn excuses dat u nog geen pakketje hebt ontvangen. Ik heb direct uw zending bekeken en ik zie inderdaad dat deze gisteren correct geleverd zou zijn.

Heeft u voor de zekerheid al geïnformeerd bij de directe buren? Misschien is het pakket per ongeluk hier afgegeven of is de bezorger vergeten om een gele kaart achter te laten. Mocht u het pakket hier ook niet vinden, neem dan contact op met de verzender. Deze kan via hun contactpersoon binnen DHL een onderzoek opstarten, waardoor wij dit kunnen oplossen. We kunnen zo bijvoorbeeld navraag doen bij de bezorger. Het spijt me in ieder geval dat dit zo is verlopen!

Nogmaals mijn excuses voor het ongemak dat is ontstaan.

Elle
    DHL Parcel Webcare
    Beste Elle,

Het pakket is besteld via Amazon ik heb gekeken op de hulp pagina als https://www.amazon.nl/gp/help/customer/display.html?nodeId=201910830

Ik heb het bij een aantal buren nagevraagd niemand heeft iets ontvangen verder betreft het een pakket welke in de brievenbus past.

Als er problemen zijn met pakketten (zoals een bezorger die zegt het is afgeleverd maar het is niet bezorgd) zegt Amazon dat je contact op moet nemen met de bezorger zodat die een onderzoek kunnen starten.

Graag escaleren en onderzoeken....

Zoals gezegd wil ik mijn pakket of mijn geld terug.

thaki
Ik heb het via amazon kunnen escaleren. Ik wacht het resultaat vh onderzoek af.

Ook een klacht indienen over DHL Express?