Klacht DHL Express: Pakket staat op afgeleverd maar niets ontvangen

Tennekes

Ik zou vanavond een pakket ontvangen tussen 18.00 uur en 21:00 uur.
Nu staat de status op afgeleverd maar heb niets ontvangen .

Waar is het pakket

DHL Express
    Beste Tennekes,

Allereerst mijn oprechte excuses voor het ongemak dat u ervaart omtrent deze zending.

Vanuit het systeem zie ik inderdaad dat de zending op afgeleverd staat. Uw zending staat afgeleverd op uw adres. U geeft al aan dat u de zending niet heeft ontvangen.

Ik wil u daarom adviseren dit te melden bij uw verzender. Uw verzender kan bij DHL een onderzoek opstarten en daarmee navraag doen bij de bezorger waar hij de zending heeft afgeleverd.

Ik vind het echt enorm vervelend voor u, dat u nu nog langer op uw zending moet wachten.

Nogmaals mijn oprechte excuse voor al het ongemak.

Carola
    DHL klantenservice
    Tennekes
    Nou het is zeker vervelend omdat ik een afspraak heb moeten verzetten om thuis te zijn . En ik had het pakket dit weekend nodig.

Ik denk dat het probleem bij DHL ligt want waar is het pakket als het niet bij mij thuis is
    DHL Express
    Beste Tennekes,

Nogmaals excuses dat het niet goed is gegaan.

Ik snap heel goed dat het vervelend voor u is, vooral omdat u een afspraak hiervoor heeft verzet.

Helaas moeten wij echt vanuit de verzender toestemming krijgen om navraag te gaan doen bij de bezorger. U bent de klant van uw verzender en de verzender is de klant van DHL. Wanneer wij nu een navraag gaan doen over de zending, lopen wij onze klant voorbij. Vandaar dat wij hier toestemming van moeten hebben van uw verzender.

Ik wil u daarom nogmaals adviseren om contact op te nemen met uw verzender, zodat dit zsm opgelost kan worden.

Nogmaals mijn oprechte excuses voor al het ongemak dat u ervaart omtrent deze zending.

Carola
    DHL klantenservice.

Ook een klacht indienen over DHL Express?