Klacht DHL Express: Pakket status geleverd, maar niet ontvangen

Marco-T

Vandaag zou er een pakket bezorgd worden, maar wij waren niet thuis. Nu lees ik ineens dat het pakket in de tracking de status "afgeleverd" heeft gekregen, echter is er niets bij ons afgegeven, er is geen briefje in de brievenbus en bij de buren is ook niets bezorgd.

Na telefonisch contact met het depot blijkt er wel een handtekening gezet te zijn?!?

Nu blijkt de chauffeur "ingehuurd" te zijn, daarom "niet telefonisch bereikbaar" en is verder uitzoeken waar het geleverd is niet mogelijk!

Ik wil weten waar het pakket is en wie de handtekening heeft gezet?

Ik wil weten waar het pakket is en wie de handtekening heeft gezet?

DHL Express
    Beste Marco-T,

Wat een ontzettend nare ervaring is dit. De zending heeft inderdaad de status afgeleverd en er is voor de zending getekend. Wie er getekend heeft, zal uitgezocht moeten worden. Hiervoor zal de verzender bij ons een onderzoek moeten opstarten. Dan zoeken we uit wie er getekend heeft en waar het pakket nu is. Ik kan u daarom helaas niet nu direct van antwoord voorzien waar de zending is en moet ik u doorverwijzen naar de afzender. Leg het probleem voor bij hem zodat het onderzoek opgestart kan worden. Mijn excuses voor het ongemak dat dit allemaal nu met zich meebrengt.
    Ik hoop dat de verzender zich snel meldt bij ons om dit voor u op te lossen en uw vragen beantwoord kunnen worden.

Raffaele
    Marco-T
    Het pakket is uiteindelijk bij ons afgegeven door een bewoner aan de andere kant van het dorp. Op het pakket was duidelijk de DHL sticker zichtbaar met de correcte adressering, echter presteert de bezorger het toch om het te leveren aan een adres met volledige andere tenaamstelling en adressering?!?

Dit was een aangetekend pakket op mijn naam en mijn adres…. Hoe is het dan mogelijk dat de chauffeur het bij een volledig ander persoon en adres afgeeft en tekent?
    DHL Express
    Om erachter te komen hoe het mogelijk is dat het pakket helemaal aan de andere kant van het dorp zullen we dat moeten vragen bij de bezorger. Ook deze navraag zal door de verzender gedaan moeten worden bij DHL. Natuurlijk wel heel vervelend dat dit zo gebeurd is maar gelukkig is de zending uiteindelijk wel bij u terechtgekomen al is dit niet gegaan op de gebruikelijke manier.
    Nogmaals mijn excuses voor de onduidelijkheid die gecreëerd is door de bezorger.

Marco-T
    Probleem wordt erkend, echter er wordt niet adequaat of naar tevredenheid op gereageerd.

Marco-T

Ook een klacht indienen over DHL Express?