Klacht DHL Express: pakket terug gestuurd

pakketjeiszoekgeraakt

door een verwarring is mijn pakket blijven liggen er na zeven dagen terug gestuurd naar de verstuurder. Helaas is het pakket nog steeds in het sorteercentrum aan het afwachten op data. Omdat de verstuurder geen vertrouwen heeft in dhl onderneemt zij geen stappen. Ik kan als ontvanger niets doen. Graag wil ik als nog mijn pakket het pakket ligt al sinds 14 april in het sorteercentrum. De verwarring is ontstaan dat het pakket op 1 april is verzonden en pas op 6 april bij het afhaalpunt is afgeleverd. Ik haalde een ander pakket op en toen ik thuis was kreeg ik een bericht dat ik mijn pakket af kon halen, ik was dus in verwarring met het afgehaalde bericht. In de 7 dagen heb ik geen herinnering ontvangen. Ik kreeg alleen het bericht dat het pakket terug gestuurd wordt naar de afzender. Volgens mij gebeurd dit niet. Graag wil ik het pakket alsnog ontvangen.

email / telefonisch / gewoon mijn pakket terug

DHL Express
    Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

Uw retourzending is naar het centrale sorteercentrum gestuurd. Vanuit hier gaan alle retourzendingen door naar de oorspronkelijke verzender. Nadat het pakket in het centrale sorteercentrum is aangekomen, is het niet verder te traceren in het netwerk van DHL. Daarom kan DHL ook niet bevestigen dat uw pakket is aangekomen bij de oorspronkelijke verzender. Deze bevestiging krijgt u van de verzender waaraan u het pakket terug gestuurd wordt.

Als het pakket in het sorteercentrum is, kan het nog enkele werkdagen duren voordat de oorspronkelijke verzender de retourzending heeft ontvangen. Dit kan maximal twee weken duren.

Komt de retourzending niet aan bij de oorspronkelijke verzender? Laat dan de oorspronkelijke verzender contact met ons opnemen. Dan starten wij met de informatie die de oorspronkelijke verzender ons geeft een onderzoek om te achterhalen wat er met het pakket is gebeurd.

Lotte
    DHL Parcel Webcare

pakketjeiszoekgeraakt
Helaas wordt de klacht niet goed gelezen. de verstuurder weigert contact op te nemen met jullie, omdat ze geen goede ervaring heeft (jullie doen toch niets). Ook al was ze niet blij om het pakket te versturen via dhl. Dus er wordt vanuit de verzender geen contact opgenomen met jullie en nu weet ik nog steeds niet wat er met mijn pakket gebeurd, Ik heb zelfs het idee dat het pakket nooit meer terugkomt bij de verzender en dat het pakket gewoon wordt vernietigd. Ik wil weten waar het pakket is en wanneer het bezorgd wordt of opnieuw bij het dhl punt of bij de verzender

Ook een klacht indienen over DHL Express?