Klacht DHL Express: pakket van de buren ontvangen die er niet waren maar de mijne niet

Maarleveld

Ik heb verwachtte een pakketje deze ochtend ik krijg een pakketje van de buren maar niet die van mijzelf daar kreeg ik een melding van dat er niemand aanwezig was ????? zo slecht

Ik wil vandaag mijn pakket nog ontvangen omjdat ik er was en dat ik mijn pakket niet gekregen heb en wel die van de buren die er niet waren
Het was dezelfde bezorger want nadat hij weg was kreeg ik een melding dat ik niet aanwezig was en de buren waren er niet op nummer 101 en daar had ik het pakketje voor ik ben nog hem achter na gerend maar hij reed net weg in een huurauto van bo-rent

DHL Express
    Goedemiddag,
    Bedankt voor uw bericht. Wat vreemd inderdaad! Ik kan helaas niet inzien of dit ook dezelfde bezorger was die uw pakket had of wat er mis kan zijn gegaan. Mijn excuses hiervoor. Gelukkig lijkt het nu de tweede poging wel goed gegaan te zijn.

Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

Nikki
    Webcare DHL Parcel Nederland

Ook een klacht indienen over DHL Express?