Opgelost door DHL Express: Pakket verdwenen en declaratie wordt niet op gereageerd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 187664
Gebruiker
Watje
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Op 31 maart een pakket verstuurd naar Spanje.
Maar het pakket is na 9 April niet verder te volgen.
Op 25 April navraag gedaan en er zou volgens Najat een onderzoek gestart worden.
Ik blijf vragen hoe de status is .
Tot op vandaag niets meer vernomen.
Slechte zaak van DHL.

De oplossing

Als eerste wil ik weten waar het pakket is .
Is het verloren gegaan ? dan wil ik de waarde van het pakket terug.
Ik heb alle gegevens al door moeten sturen , dus waarom krijg ik geen antwoord.


3 reacties

  1. Auteur
    Watje
    Datum
    DHL heeft gereageerd en zegt dat het bedrag in Juli gestort is op mijn rekening. Maar dat kan niet want de rekening waar ze zeggen dat het op gestort zou moeten zijn is in April al opgeheven.
    Dus ik wil nog steeds mijn geld terug.
  2. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Allereerst mijn excuses voor mijn late reactie op uw klacht. Ik zie dat u het inmiddels al opgepakt heeft met de afdeling claims en dat uw claim opnieuw uitgekeerd zal worden naar het juiste rekeningnummer.

    Vriendelijke groet,

    Sanne
    DHL Parcel Webcare
  3. Auteur
    Watje
    Datum
    Het heeft wel even geduurd maar ik ben erg tevreden met de afhandeling.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Watje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen