Klacht DHL Express: Pakket verdwenen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 463950
Gebruiker
Jacky
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Wij zijn op vakantie en vandaag komt mijn buurvrouw bij ons binnen om de post en planten te verzorgen en ligt er een briefje in de bus dat mijn pakket achter de witte bloembak gelegd is. Mijn buurvrouw is meteen gaan kijken, maar geen pakket.... vind dit echt té belachelijk voor woorden, dat er een pakket flink van waarde gewoon zo achter gelaten word. Vooral nu in de vakantie periode.
Graag hoor ik dan ook hoe dit opgelost gaat worden.

Gewenste oplossing

Graag zie ik dat mijn bestelde order vergoed word
Geboden oplossing
Contact op nemen met het bedrijf wat het opgestuurd heeft, heel handig als dit bedrijf in Denemarken zit. Ga ze maar eens uitleggen wat voor zooitje het hier in Nederland bij DHL is
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat er een bericht gevonden is dat een pakket geleverd zou zijn, maar dat het pakket zelf vervolgens niet kon worden gevonden. Dat is natuurlijk zeker niet de bedoeling, en er kan hier dus het beste een onderzoek naar worden opgestart.

    Mijn eerste advies zou zijn om te controleren of dit bij één van de buren binnengekomen is. Mogelijk heeft één van hen het voor u binnengehaald. Mocht ook daar zeker niks te vinden zijn, neem dan contact op met de verzender van uw pakket. Die kan hier dan een onderzoek naar opstarten voor u.

    Met vriendelijke groet,

    Dion
    DHL Parcel Webcare

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen