Klacht DHL Express: Pakket verdwenen

Jacky

Wij zijn op vakantie en vandaag komt mijn buurvrouw bij ons binnen om de post en planten te verzorgen en ligt er een briefje in de bus dat mijn pakket achter de witte bloembak gelegd is. Mijn buurvrouw is meteen gaan kijken, maar geen pakket.... vind dit echt té belachelijk voor woorden, dat er een pakket flink van waarde gewoon zo achter gelaten word. Vooral nu in de vakantie periode.
Graag hoor ik dan ook hoe dit opgelost gaat worden.

Graag zie ik dat mijn bestelde order vergoed word
Contact op nemen met het bedrijf wat het opgestuurd heeft, heel handig als dit bedrijf in Denemarken zit. Ga ze maar eens uitleggen wat voor zooitje het hier in Nederland bij DHL is

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat er een bericht gevonden is dat een pakket geleverd zou zijn, maar dat het pakket zelf vervolgens niet kon worden gevonden. Dat is natuurlijk zeker niet de bedoeling, en er kan hier dus het beste een onderzoek naar worden opgestart.

Mijn eerste advies zou zijn om te controleren of dit bij één van de buren binnengekomen is. Mogelijk heeft één van hen het voor u binnengehaald. Mocht ook daar zeker niks te vinden zijn, neem dan contact op met de verzender van uw pakket. Die kan hier dan een onderzoek naar opstarten voor u.

Dion
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?