Opgelost door DHL Express: Pakket verdwenen

Mijn pakket lijkt te zijn verdwenen in Track & Trace:
26 aug 2016 07:36 Aflevering momenteel niet mogelijk. Zending is vertraagd.
25 aug 2016 16:25 Gereed voor vertrek naar DHL DRACHTEN.
Het lijkt erop dat mijn pakket vanuit Antwerpen niet is verzonden, of dat er op de route naar Drachten iets mis is gegaan. Ik heb nu al 2x gebeld en 2x gemaild met DHL en zij verwijzen mij terug naar de verzender. De verzender bevestigt mij dat het pakket bij de terminal in Antwerpen is afgegeven en heeft ook reeds contact opgenomen met DHL. Tevergeefs zo lijkt het, want DHL heeft nog geen stappen ondernomen om in Antwerpen dan wel Drachten na te gaan of het pakket daar is. Inmiddels wacht ik al 1,5 week op het pakket.
Ik ben tot nu toe ontevreden over de verzending via DHL en ik vind de medewerkers niet behulpzaam. Ik krijg alleen te horen dat zij ook niet weten waar het pakket is en dat ik maar moet afwachten. Slechte service.

Ik wil het pakket alsnog ontvangen of ik wil een vergoeding. Ik wil überhaupt weten waar mijn pakket zich bevindt (wat heb je anders aan Track & Trace)?

DHL Express
    Goedemiddag WR,

Dank u wel voor uw navraag en klacht over deze zending. De zending is omgelabeld naar een ander traceernummer en volgens onze gegevens gisteren bij u afgeleverd om 12 uur. Helaas kan ik niet de reden achterhalen waarom de zending omgelabeld moest worden en wil u mijn excuses aanbieden dat u de zending niet juist kon traceren met het oude traceernummer. Het omlabelen heeft de vertraging in levering opgeleverd.
    Indien u het pakket toch niet ontvangen heeft, adviseren wij u contact op te nemen met de afzender. Deze heeft de mogelijkheid om bij ons navraag te doen. Wij zullen vervolgens onderzoeken of de melding van de bezorger correct is.

Raffaele
    DHL Parcel Webcare
    WR
    Het pakket werd de volgende dag alsnog bezorgd, met een nieuwe barcode. Het is mij niet duidelijk waarom het omgelabeld moest worden, maar ik ben blij dat het pakket alsnog, en snel, is aangekomen.