Klacht DHL Express: Pakket verkeerd gesorteerd & niet op de hoogte worden gebracht

Mattiacavazza

Ik heb vorige week woensdag (05-02) een bestelling gedaan bij Asos. Mijn pakket zou die vrijdag daarop geleverd worden. Maar dat is niet gebeurd want DHL heeft het pakket verkeerd gesorteerd. Zonder mij ervan op de hoogte te brengen dwaalt mijn pakker nu nog steeds ergens rond en heb ik geen idee wanneer dit bij de juiste bestemming zou arriveren. Ik vind de service erg teleurstellend.

Gr. Mattia

Een datum wanneer het pakket bezorgd word of een vergoeding.

DHL Express
    Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

U geeft aan dat uw zending nog niet geleverd is omdat deze verkeerd gesorteerd is. U zou graag een datum van leveren willen weten. Mijn excuses voor het ongemak.

Ik heb uw zending nagekeken en zie dat er inderdaad een probleem is opgetreden waardoor het niet duidelijk is wanneer de zending geleverd kan worden. Er is hiervoor echt een onderzoek nodig. Dit onderzoek kan door de verzender gestart worden. Ik moet je dus aanraden om met de afzender contact op te nemen. Hopelijk is er dan snel meer duidelijkheid.

Heeft u verdere vragen? Neemt u dan gerust contact met ons op.

Hartelijke groet,

Jip
    DHL Parcel Webcare.

Ook een klacht indienen over DHL Express?