Klacht DHL Express: Pakket vermist

Klachtnummer
# 423168
Gebruiker
ILONA
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Er is een pakket vermist. Niemand neemt hiervoor de verantwoordelijkheid op zich van DHL. Alleen maar afschuiven. Heel jammer, want nu kan ik dus fluiten naar het geld van mijn retourzending.

De oplossing

Op zoek naar het vermiste pakket!!!

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wat vervelend dat het pakket nog niet retour is bij de verzender.

    Voor mij is niet duidelijk waarom het pakket nog niet retour is. Ik wil u daarom adviseren om contact op te nemen met de verzender. De verzender kan voor u een onderzoek opstarten om meer duidelijkheid te krijgen over deze situatie. Ik verwijs u door naar de verzender, omdat de verzender onze klant is en heeft betaald voor de verzendkosten. Ik hoop dat u via die weg snel meer duidelijkheid krijgt. Mijn excuses voor al het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Sam
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen