Klacht DHL Express: Pakket vermist

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 381995
Gebruiker
Ida
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Briefje in de bus gekregen, dat pakket bij buren nr 2 lag.
Nr. 2 is aan het eind van de straat en de mensen weten van niets. Wat nu?

De oplossing

Het pakket op het goede adres afleveren en nagaan waar het pakketje dan wel is bezorgt

3 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag mevrouw Jansen-Gorthuis,


    Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat u uw zending nog niet hebt mogen ontvangen en dat de bezorger een briefje heeft achtergelaten met incorrecte informatie. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

    Ik heb aan de hand van uw postcode en huisnummer twee zendingen kunnen vinden, echter weet ik niet om welke zending dit specifiek gaat. Kunt u mij wellicht meer informatie verstrekken, bijv. de afzender of een Track & Trace code?

    Alvast bedankt voor uw reactie.

    Met vriendelijke groeten,
    Kamile
  2. Auteur
    Ida
    Datum
    Afzender is BVA
  3. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    bedankt voor uw reactie.

    Helaas kan ik geen zending vinden met afzender BVA.

    Ik wil u vragen om contact op te nemen met de afzender. De afzender kan dan contact met ons opnemen met de correcte gegevens. Indien nodig kunnen zij ook een onderzoek voor u opstarten.

    Mijn excuses voor het ongemak, hopelijk krijgt u snel meer duidelijkheid over uw pakket.

    Met vriendelijke groeten,
    Kamile

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ida
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niets
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen