Klacht DHL Express: Pakket verstuurd maar niet aangekomen ja 12 dagen later voor de helft van wat er in moet zitten.

Rapido941MFord78Volvo1984

Pakket in het sorteercentrum blijven staan, wat er staat toch een bezorgadres op kom op zeg daar moet het naar toe wat is er zo moeilijk aan.
Maar nu komt de aap uit de mouw als een pakket al een paar dagen in het sorteercentrum staat moet die volgens de regels van DHL weer terug gestuurd worden naar de afzender. Heb toen nog gebeld met DHL dat je dat pakket toch wel naar de ontvanger sturen nee dat mag niet. Oké ik zou het binnen nu en tien dagen thuis ontvangen. Maar na tien dagen nog niks toen zou het 2 dagen langer duren maar nog niks. Tot mijn grote verbazing kreeg ik een berichtje van de ontvanger dat er 1 emmer zeep is afgeleverd huh...maar dat moeten er 2 emmers zijn het weegt ruim 14 Kg. en heb € 8,75 betaald dat is tot 20 Kg. huh... dat mocht toch niet volgens die man van de klanten service ik zou het pakket toch krijgen. Dus er is1 emmer gesneuveld wat een ellende heb ik hier van en dan de tijd en moeite om je recht te halen. En vragen ze of je foto's wilt sturen en van hoe je het hebt ingepakt nou zeer zorgvuldig met allemaal lucht kussentjes hoe dan, heb het pakket helemaal niet meer terug gezien de slimmegeit straald er van af bij DHL en zo strooien ze met ontmoedigings beleid en spelen domme Henkie om maar niet te hoeven betalen. Dan vraag je of ze je terug bellen dan kun je je verhaal doen nou mooi je moet het voor de heldeuren vandaan halen, slechte zaak.
Graag € 50,00 totaal voor het product en alle ellende en stres die je hier van hebt.
Belt u mij even terug dan kan ik mijn verhaal doen.
Tel 06-40223553.

Dacht wat ik hier boven heb bescheven duidelijk genoeg was.
Het enigste wat ze bij DHL doen is je klacht zo lang mogelijk rekken de fout omdraaien naar de klant zodat jij als klant dat maar even moet bewijzen dat jij de schuldige niet bent. Hun probleem word jou probleem makkelijk hé. Heb het pakket nooit terug gezien en of ik maar even met bewijs wil komen zoals foto's van de verpakking en het beschadigde product. Hoe moet ik dat doen dan? Even naar DHL haar sorteercentrum gaan om een fotootje te maken om mijn recht te halen. Ja Puh lekker zeg. Laat iemand mij eens bellen van hoger hand die mijn verhaal wel wil snappen. Met die andere kloothommels kom ik niet verder. R.WOLTHUIS. Tel. 0640223553

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend om te horen dat uw zending niet in zijn geheel is geleverd. Ik zie dat er een case in gang was gezet en dat de mogelijkheid is geboden om bezwaar in te dienen. Ik zou u dan ook aanraden om dit bezwaar in te dienen. Wij kunnen namelijk niet zien of dat inmiddels is gedaan. Helaas kan ik u niet van een andere uitkomst voorzien. Mijn excuses voor het ongemak!

Marlee
    DHL Parcel Ecare

Ook een klacht indienen over DHL Express?