Klacht DHL Express: Pakket verstuurd maar niet aangekomen ja 12 dagen later voor de helft van wat er in moet zitten.
Details
Klacht
Pakket in het sorteercentrum blijven staan, wat er staat toch een bezorgadres op kom op zeg daar moet het naar toe wat is er zo moeilijk aan.Maar nu komt de aap uit de mouw als een pakket al een paar dagen in het sorteercentrum staat moet die volgens de regels van DHL weer terug gestuurd worden naar de afzender. Heb toen nog gebeld met DHL dat je dat pakket toch wel naar de ontvanger sturen nee dat mag niet. Oké ik zou het binnen nu en tien dagen thuis ontvangen. Maar na tien dagen nog niks toen zou het 2 dagen langer duren maar nog niks. Tot mijn grote verbazing kreeg ik een berichtje van de ontvanger dat er 1 emmer zeep is afgeleverd huh...maar dat moeten er 2 emmers zijn het weegt ruim 14 Kg. en heb € 8,75 betaald dat is tot 20 Kg. huh... dat mocht toch niet volgens die man van de klanten service ik zou het pakket toch krijgen. Dus er is1 emmer gesneuveld wat een ellende heb ik hier van en dan de tijd en moeite om je recht te halen. En vragen ze of je foto's wilt sturen en van hoe je het hebt ingepakt nou zeer zorgvuldig met allemaal lucht kussentjes hoe dan, heb het pakket helemaal niet meer terug gezien de slimmegeit straald er van af bij DHL en zo strooien ze met ontmoedigings beleid en spelen domme Henkie om maar niet te hoeven betalen. Dan vraag je of ze je terug bellen dan kun je je verhaal doen nou mooi je moet het voor de heldeuren vandaan halen, slechte zaak.
Graag € 50,00 totaal voor het product en alle ellende en stres die je hier van hebt.
Belt u mij even terug dan kan ik mijn verhaal doen.
Tel 06-40223553.
Gewenste oplossing
Dacht wat ik hier boven heb bescheven duidelijk genoeg was.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.