Opgelost door DHL Express: Pakket verstuurd naar USA, echter spoorloos??????

Karin

Op 19 november 2013 online een zending aangemaakt. Op 20 novemberhet pakket ingeleverd bij een DHL servicepunt en ervan uit gaande dat het pakket zou worden afgeleverd bij ontvanger in USA niks meer van gehoord, totdat ik op 11 december een mailtje kreeg van de ontvanger dat deze het pakket nog niet heeft ontvangen.
Heen en weer gemaild met ontvanger, zij heeft het postkantoor meerdere malen benaderd, maar er is nooit een pakket voor haar afgeleverd of enigsinds een melding ervan?
Via de trackcode gezien dat op 1 december het pakket in USA is aangekomen. En dan op 7 januari dat het pakket retour gaat???

Mail van de ontvanger: Ik heb net weer met het postkantoor gebeld en hun hadden het volgende advies. Hun zeiden dat jij een ivestigation moest instellen. Dan moet iemand gaan zoeken voor het pakket. Ook is het belangrijk om mijn telefoon te geven zodat ze me kunnen bereiken, als het nodig is. (persoonlijke info)

Wat nu?

Ik wil dat DHL het pakket wederom naar USA verstuurd en deze bij de ontvanger afleverd.
Het pakket is al vanaf 19 november onderweg, zelfs spoorloos geweest en nu krijg ik via de mail dat er uit "Information on this item has been restored from offline files" dus uit papieren blijkt dat de ontvanger het pakket niet op heeft gehaald? Terwijl alles online wordt geregistreerd?
Ik heb om deze documenten gevraagd echter nog niks ontvangen, daarbij wie zegt dat deze echt zijn?

DHL Express
    Geachte mevrouw Evers,Heel erg bedankt voor uw reactie via deze site.U heeft een klacht ingediend bij DHL Express voor een zending die via DHLFORYOU is verstuurd. Wij, DHL Express, kunnen helaas geen klachten in behandeling nemen die bedoeld zijn voor DHLFORYOU. U kunt hiervoor contact opnemen met DHLFORYOU via de onderstaande link;https://dhlforyou.nl/login/pg/contactDHLFORYOU heeft haar eigen klantenservice die klachten afhandelen. Doordat wij niet in het systeem van DHLFORYOU kunnen en de zending niet vervoeren en leveren kunnen wij u helaas niet van dienst zijn.Onze oprechte excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groeten,DHL Express Webcare Team
    Karin
    Dank voor uw snelle reactie.
    Via uw link hebn ik een shortcut van deze klacht verzonden, hopende hun hiermee wakker te schudden.
    DHL Express
    Geachte mevrouw Evers,Heel erg bedankt voor uw reactie.Wij gaan ervan uit dat de klantenservice van DHLFORYOU zo snel mogelijk contact met u hierover opneemt.Nogmaals onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groeten,DHL Express Webcare Team
    Karin
    Dank voor uw link, ik heb inmiddels DHLforyou gecontracteerd, maar helaas......het is echt werkelijk waar niet te geloven! Pakket is nog steeds niet retour, er wordt ook geen oplossing aangeboden.
    Heb nu mijn recht aangevraagd om een vergoeding en ga daar vandaag verder mee. Het is allemaal erg lastig, lijkt alsof ze het telkens weer bij de klant neerleggen, terwiujl zij hun diensten niet leveren waarvoor betaald wordt. #wordt vervolgd
    DHL Express
    Geachte mevrouw Evers,Heel erg bedankt voor uw reactie.Wij vinden het zeer vervelend dat DHLFORYOU nog geen oplossing heeft aangeboden. Wij bieden hiervoor onze excuses aan. Wij hebben uw mail direct doorgestuurd naar DHLFORYOU en wij hebben hierbij gevraagd om een oplossing aan te bieden. Wij komen hier zo snel mogelijk op terug.Met vriendelijke groeten,DHL Express Webcare Team
    Karin
    Dank u wel voor uw snelle reactie.
    Ik hoop dzeze mail van julie hun wakker schud om daadwerkelijk tot actie over te gaan.
    Mijn excuses dat ik deze klacht nog open heb staan, ik ben gewoon ten einde raad en hoop dat jullie evenetueel wel iets kunnen bereiken.
    DHL Express
    Geachte mevrouw Evers,Heel erg bedankt voor uw geduld.Wij hebben vandaag een reactie ontvangen van DHL FOR YOU. DHL FOR YOU geeft aan dat er een claim traject is gestart voor uw zending. Wij gaan ervan uit dat DHL FOR YOU ervoor zal zorgen dat het claim traject spoedig zal worden afgerond.Wij willen onze oprechte excuses aanbieden dat uw klacht nog niet is opgelost. Wij vinden het vervelend dat dit wat langer duurt dan verwacht.Met vriendelijke groeten,DHL Express Webcare Team
    Karin
    Dank u wel voor uw zet in de goede richting.
    Ik vind het uiterst spijtig dat ik zonder jullie nu niet zover was gekomen. Mijn dank ik daarom ook enorm groot dat jullie voor mij gelukkig iets hebben kunnen betekenen..
    DHL Express
    Geachte mevrouw Evers,Heel erg bedankt voor uw reactie.Wij begrijpen dat het fijner zou zijn geweest wanneer DHL FOR YOU dit direct had opgepakt. Gelukkig bestaat klachtenkompas.nl. Hierdoor kunnen wij fouten die wij maken in ieder geval wel kenbaar maken binnen de organisatie en verbeteren. In dit geval had de klacht eerder kunnen worden opgelost. Wij bieden onze excuses aan dat het allemaal wat langer heeft geduurd dan verwacht.Met vriendelijke groeten,DHL Express Webcare Team
    Dank voor uw hulp.
    Het pakket is nog steeds spoorloos en ik heb nog steeds geen vergoeding of iets in de geest van een excuses of andere oplossing ontvangen, maar ik zit er bovenop bij DHL.
    Mvg Karin

Karin

Ook een klacht indienen over DHL Express?