Klacht DHL Express: Pakket verstuurd via dhl maar nooit bij ontvanger aangekomen
Details
Klacht
Op 10 september heb ik een pakket verstuurd via dhl naar België. Op de een of andere manier is dit pakket zoek geraakt. Ik vind het onvoorstelbaar dat niemand mij kan vertellen waar het pakket is gebleven. Het is toch opgehaald bij de parcelshop door de bezorger. Om vervolgens denk ik naar een depot gebracht te worden. Ik heb vervolgens een claim ingediend. De waarde vh pakket was 120 eur. Vandaag kreeg ik uitsluitsel over mijn claim. Ik krijg 8,33 per kilo vergoed plus verzendkosten. Dat komt op zo'n 38 euro vergoeding. Ik vind deze vergoeding onacceptabel. Ik had het volgens dhl maar verzekerd moeten versturen. 18 euro verzendkosten naar België vind ik al duur genoeg. Daar mag je toch een goede service voor krijgen. Het is eigenlijk dus mijn eigen schuld dat het pakket verdwenen is . Geen enkele vorm van excuus van dhl voor het feit dat het pakket weg is. Echt een vreselijke service. Ik adviseer dan ook iedereen om nooit iets via dhl te versturen.Rutger de Groot
Gewenste oplossing
Volledige vergoeding van de waarde vh pakket (120 euro)De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.