Klacht DHL Express: pakket vertraagd

Klachtnummer
# 178569
Gebruiker
helma
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik heb afgelopen zaterdag een pakket besteld en dit zou gisteren geleverd worden nu staat er bij de track en trace dat de zending is vertraagd
ik heb hierop meteen contact opgenomen met dhl en die zeggen dat het pakket in eindhoven is aangekomen en een uur later vermist was (hoe is dit mogelijk?)
hopelijk kunnen ze snel mijn pakket terugvinden want zit er echt op te wachten

De oplossing

dat ik alsnog zo snel mogelijk mijn pakket mag ontvangen

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Beste Helma,

    Bedankt voor uw bericht. Ten eerste mijn excuses voor het ongemak dat u ervaart omtrent deze zending.

    Uw zending is inderdaad gemeld als manco. Dat wil zeggen dat ze niet weten waar de zending momenteel is.
    Wat de rede hiervan is durf ik u niet te vermelden. Hiervoor kan de verzender een onderzoek opstarten.

    Ik wil u daarom ook adviseren om contact op te nemen met uw verzender. Uw verzender kan bij DHL een onderzoek opstarten en daarmee uit laten zoeken waar u pakket is en wanneer deze geleverd gaat worden.

    Nogmaals mijn oprechte excuses voor al het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Carola
    DHL Klantenservice

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen