Opgelost door DHL Express: Pakket voor de deur

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 339829
Gebruiker
Robijntje
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Zie op mijn track and trace dat mijn pakket bezorgt moest zijn dus ik kijken voor een kaartje aangezien ik weg was .Geen kaartje te vinden dus ik langs alle buren .....geen pakketje gezien dus ik terug naar huis .En wat zie ik daar ! Mijn pakketje die is gewoon buiten naast de deur neergelegd..ik vind dit echt belachelijk !

De oplossing

Niet mijn pakjes buiten neerleggen , ik krijg het ook niet gratis

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat de zending onbeheerd is achtergelaten door de chauffeur. Dit is absoluut niet de bedoeling en hiervoor wil ik u dan ook graag mijn excuses aanbieden.

    Ik zal ervoor zorgen dat uw klacht bij het depot wordt opgepakt en dit besproken wordt met de chauffeur.

    Met vriendelijke groet,
    Judith
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Robijntje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Chauffeur wordt aangesproken ....heb ik wat aan
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen