Klacht DHL Express: pakket voor de deur neer gelegd

Klachtnummer
# 424371
Gebruiker
pakketje9
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Het pakket is gewoon voor de deur neergelegd, iedereen kon het gewoon meenemen. Pakket was al betaald dus niet erg handig om te doen.
Geef het dan af bij de buren of neem het mee terug. We waren door omstandigheden vertraagd en daardoor niet thuis.

De oplossing

pakket afgeven bij de buren of mee terug nemen.
NIET voor de deur leggen , mensen kopen spullen en die kosten geld waar je hard moet voor werken (en dus niet voor andere te pakken zijn voor niets.)

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    U geeft aan dat uw pakket bij u voor de deur is neergelegd. Dat is uiteraard helemaal niet de bedoeling. Mijn excuses voor het ongemak.

    Zojuist heb de leidinggevende van de bezorger hierover ingelicht. De bezorger zal er dan ook zeker op aangesproken worden. U mag er vanuit gaan dat dit niet nogmaals voorkomt.

    Heeft u verdere vragen? Neem dan gerust contact met ons op.

    Hartelijke groet,

    Jip
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?