Klacht DHL Express: Pakket weg, smoesjes, rekken en geen antwoord.

ZjonsGuitarstore

Op 10-10-2019 een pakket verzonden via DHL Express.

Locatie pakket onvindbaar, konden niets voor me doen. Procedure zegt te wachten.

Na +/- 20 dagen was het pakket zoek en er een onderzoek gestart.
Weer de 'rek' procedure. Case nummer 08257692

Rekken tot 3 november, toen een claim ingediend. Na niets te horen een klacht op klachtenkompas ingevuld.
Het smoesje was; uw mail is geforward en had in zijn geheel nieuw opgesteld moeten worden.

"rekken' #3

12 November een 'nieuwe' mail opgesteld met alle gegevens.

Nog niets gehoord. Zijn nu 2 maanden verder.

Leuk weetje: afgelopen jaar misschien wel 80 pakketten verstuurd. Sinds 2 maanden doe ik dat bij een concurrent. Chapeau!

Ik wil graag mijn verzendkosten + het artikel betaald hebben zoals beschreven.

Idem Case nummer #07979175 van september!

Mooi verdienmodel, rekken en hopen dat het vergeten wordt.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

U geeft aan dat u een claim heeft ingediend naar aanleiding van een verloren zending. U heeft hier na al die tijd nog geen reactie op gehad. Mijn excuses voor het ongemak.

Ik zie dat u op 3-11 en op 12-11 een e-mail heeft verzonden waarin u een claim indient. Deze berichten zijn allebei niet bij de afdeling claims terechtgekomen omdat u deze niet in een nieuw bericht heeft verzonden maar vanuit een 'doorgestuurd' bericht. Ik kan namelijk de voorgaande conversatie gewoon lezen in beide e-mails. Dit bericht komt dan gewoon weer terug in de case vanwaaruit het onderzoek is behandeld. Aangezien dit onderzoek is afgesloten is dit niet zichtbaar voor mijn collega's tenzij wij de case bewust inkijken. Een claim moet dan ook vanuit een volledig nieuw aangemaakt bericht worden verzonden omdat de firewall van onze afdeling claims dit anders tegenhoudt. Mijn collega's daar hebben uw bericht dus gewoonweg niet ontvangen en dus ook niet in behandeling kunnen nemen.

Wij kunnen dit bericht niet doorzetten naar de afdeling claims. Dit kunt u zelf doen door dit echt vanuit een 'nieuw' bericht te doen. U heeft dan binnen enkele werkdagen uitsluitsel.

Heeft u verdere vragen? Neemt u dan gerust nogmaals contact met ons op.

Hartelijke groet,

Jip
    Webcare DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?