Klacht DHL Express: Pakket weg !!

Dianawijnen

Pakket is weg ,omdat pakje niet aankomt heb ik zelf naar DHL gebeld.
Kreeg te horen ,pakje verkeerd gescand gaan er achter aan als verzender claim opstart
Een uur later belt afzender me op pakje terecht op een verkeerd depot geleverd
Zou geleverd op dinsdag gaan worden ,wachten wachten GEEN PAKKET.
dag erna weer gebeld ,waar ik uit kon opmerken dat ik op dinsdag het pakket zou ontvangen .HALLO JULLIE TRACK&TRACE en jullie hebben zelf de afzender gebeld.
Nee pakje is nog steeds zoek . Pakket heeft een waarde van 150 euro wat ik toch graag terug zou willen.
Vind het jammer dat er zo een slecht communicatie is tussen systeem en medewerkers

De chauffeur die het pakket aanneemt is verantwoordelijk ,die zou in staat moeten zijn om het pakket te traceren
En die zou ook moeten weten waar het is

DHL Express
    Beste Dianawijnen,

Ten eerste mijn oprechte excuses dat het niet goed gaat met uw zending. Dit is zeker niet de bedoeling. Ik snap dat deze vertraging voor u erg vervelend is.

Uw zending is inderdaad herlabeld, maar deze herlabeling is per ongeluk niet goed gegaan. Dit is naar uw verzender gecommuniceerd. Wij gaan ervanuit, doordat u de klant van uw verzender bent en uw verzender de klant van DHL is, uw verzender u op de hoogte houdt.

Vanwege de foutieve herlabeling, kan ik u niet aangeven wanneer de zending bij u wordt geleverd. Ik ga ervanuit dat uw verzender, zodra dit bekend is, u hiervan op de hoogte houdt.

Mijn oprechte excuses voor het ongemak omtrent deze zending.

Carola
    DHL klantenservice
    Dit is geen afhandeling
    Geen oplossing word geboden
    Alleen excuus
    DHL Express
    Beste Dianawijnen,

Bedankt voor uw reactie.

Ik snap goed dat u dit geen goede oplossing vindt. Helaas heb ik voor u op dit moment geen oplossing omtrent uw zending.

We zijn hier druk mee bezig en zullen uw verzender hiervan op de hoogte houden.

Nogmaals mijn oprechte excuses voor al het ongemak.

Carola
    DHL klantenservice