Opgelost door DHL Express: pakket word't vastgehouden bij NLAMSA

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 302728
Gebruiker
kjg
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Mijn pakketje is op 3 mei afgeleverd aan NLAMSA. dit kan ik zien via de tracking code. Ook staat er bij dat het pakket hier vast gehouden wordt.

De oplossing

Ik zou het heel fijn vinden als het pakket als nog naar mij verstuurd kan worden.

5 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wilt u mij de tracking code doorgeven? Daarmee kan ik nakijken wat de status is van deze zending.

    Alvast hartelijk bedankt voor de aanvullende informatie.

    Met vriendelijke groet,

    Harald
    Webcare DHL Parcel Nederland
  2. Auteur
    kjg
    Datum
    Hallo, dankjewel voor de reactie. de tracking code van mijn pakketje is RX300065089DE
    bedankt,
    Kim Godding
  3. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Bedankt voor de aanvullende informatie.

    Uw pakket zal bij u bezorgd worden door Post.nl. U kunt het pakket volgen via deze link: https://www.internationalparceltracking.com/Main.aspx#/track/RX300065089DE/NL/6412VK

    Met vriendelijke groet,
    Janneke
    DHL Parcel Webcare
  4. Auteur
    kjg
    Datum
    De status van de bezorging is nog steeds niet veranderd, hoeveel tijd gaat er normaal overheen?
  5. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. Heeft u inmiddels contact gehad met de Postnl. Pakketten worden aan de grens meestal aan hen overgedragen. Wij van DHL hebben geen inzicht in het systeem van Postnl. Hierdoor kan ik u helaas niet informeren.

    Met vriendelijke groet,

    Miranda
    DHL Parcel

Uiteindelijke oplossing

Auteur
kjg
Datum
Uiteindelijke oplossing
Post NL heeft het opgelost
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen