Opgelost door DHL Express: pakket word't vastgehouden bij NLAMSA

content Opgelost
kjg

Mijn pakketje is op 3 mei afgeleverd aan NLAMSA. dit kan ik zien via de tracking code. Ook staat er bij dat het pakket hier vast gehouden wordt.

Ik zou het heel fijn vinden als het pakket als nog naar mij verstuurd kan worden.

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Wilt u mij de tracking code doorgeven? Daarmee kan ik nakijken wat de status is van deze zending.

Alvast hartelijk bedankt voor de aanvullende informatie.

Harald
    Webcare DHL Parcel Nederland
    kjg
    Hallo, dankjewel voor de reactie. de tracking code van mijn pakketje is RX300065089DE
    bedankt,
    Kim Godding
    DHL Express
    Bedankt voor de aanvullende informatie.

Uw pakket zal bij u bezorgd worden door Post.nl. U kunt het pakket volgen via deze link: https://www.internationalparceltracking.com/Main.aspx#/track/RX300065089DE/NL/6412VK

Janneke
    DHL Parcel Webcare
    kjg
    De status van de bezorging is nog steeds niet veranderd, hoeveel tijd gaat er normaal overheen?
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Heeft u inmiddels contact gehad met de Postnl. Pakketten worden aan de grens meestal aan hen overgedragen. Wij van DHL hebben geen inzicht in het systeem van Postnl. Hierdoor kan ik u helaas niet informeren.

Miranda
    DHL Parcel

Post NL heeft het opgelost

Ook een klacht indienen over DHL Express?