Klacht DHL Express: pakket word ergens anders afgeleverd dan afgesproken.

Klachtnummer
# 567394
Gebruiker
andrejongeling
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Beste DHL,

Als jullie een service aanbieden waar betaalt voor word ( afleveren op de juiste locatie ),
dan zou je toch verwachtten dat de koeriers zich hieraan kunnen houden, mijn pakket is weer eens op een willekeurige afhaallocatie gegooid terwijl ik ruim een dag van tevoren had aangegeven waar deze naar toe moest, koeriers van DHL lijken willens en wetens zelf te bepalen waar ze op dat moment zin in hebben en als de gekozen afhaalpunt of locatie enigszins inspanning vereist of dat ze er simpelweg geen zin in hebben beslissen ze maar dat dit wel ergens anders mag en kan.
Via de chat is ook geen hulp te verwachtten, je krijgt namelijk een standaard antwoord dat de automaat vol zit en dat de bezorger moest uitwijken, maar dit is natuurlijk onmogelijk om dit te weten.

De oplossing


Als de koeriers van dhl doen waar ze betaalt voor worden: correct bezorgen, en als dhl deze bezorgers aanspreken op hun wangedrag.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Ik merk dat u niet tevreden bent met het antwoord wat u heeft gekregen per livechat. Helaas sluit ik mij aan bij dit antwoord want als een automaat vol is of een storing heeft, is het zeker zo dat de bezorger soms onverwachts moet uitwijken.

    Mocht u telkens tegen deze problemen aanlopen nemen wij dit uiteraard wel serieus, dan kunt u de zendingsnummers toesturen en zullen wij aan de hand van deze zendingsnummers de bezorger(s) achterhalen en hem/haar hierop aanspreken, mocht dit van toepassing zijn.

    Met vriendelijke groet,
    Lisa
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen