Klacht DHL Express: Pakket word maar niet geleverd

Cathje

Vandaag zou m8jn pakketje geleverd worden tussen 18.00 en 21.00 uur inmiddels is het 21.30 uur en helaad nog geen dhl gezien ook track en trace werkt niet. Ik baal hier ontzettend van het is een duur pakket en ik wacht nu al voor de derde keer helaas zonder resultaat. Ben bang dat ik mijn geld en pakket kwijt ben.

Pakket als nog zsm leveren
Ik moest het zelf maar oplossen. Zij sturen mijn pakket terug naar amerika beweren 4x aan de deur geweest te zijn mooi niet dus en nu ben ik dus al een week over en weer aan het maillen en bellen met amerika en nog steeds geen pakker maar wel grof betaald bedankt dhl ik zal als het anders kan echt geen gebruik meer maken van hun diensten.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Ik zie inderdaad dat wij een zending hebben geprobeerd af te leveren de afgelopen dagen. Ik ga er vanuit dat dit de zending is. Deze zending is gisteren tot mijn spijt retour gegaan naar de verzender. U geeft aan tot 3 maal toe aanwezig te zijn geweest, maar geen koerier te hebben gezien? Dit is uiteraard erg vreemd! Mijn oprechte excuses hiervoor. Ik durf niet te zeggen wat er exact is mis gegaan. Ik raad u aan om hier melding van te doen bij de verzender. De verzender zal de zending opnieuw moeten verzender helaas.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Hartelijke groet,

Nikki
    DHL Parcel (Netherlands) B.V.
    Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?