Klacht DHL Express: Pakket wordt maar niet geleverd, krijg alleen maar updates...

Klachtnummer
# 120731
Gebruiker
Esma
Datum
1 reactie

Details

De klacht

15 juli jl heeft de afzender van de webshop mijn bestelde producten op de post gedaan. Vanaf dat moment ontvang ik alleen maar updates dat mijn pakket gebracht wordt naar, gehaald wordt van en gesorteerd wordt in het sorteercentrum. Is het werkelijk nodig om mijn pakket talloze keren te brengen, te sorteren en op te halen? Kan het niet gewoon een keer afgeleverd worden? Als het goed is staat het adres gewoon netjes genoteerd op het pakket!

Ik ben inmiddels het wachten zat en wil gewoon mijn pakket ontvangen. Het was bestemd als cadeau op een special dag, dankzij de geweldige service van DHL is dit dus verpest.

Overigens weiger ik om de klantenservice te bellen. Ik ga niet betalen. Vind het erg vervelend dat ik er ├╝berhaupt moeite voor moet doen. Bij PostNL gaat het altijd goed!

Ik hoop op een snelle en correcte oplossing, namelijk het ontvangen van mijn pakket.

De oplossing

Het leveren van mijn pakket.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Beste Esma,

    Ik heb u over deze klacht inmiddels al gesproken via Facebook. De zending bleek door de verzender naar een verkeerd adres te zijn gestuurd, alwaar het was geweigerd door de bewoners. Hierdoor zit het pakket inmiddels weer in het retourproces. Ik heb u aangeraden de verzender te contacteren.

    Met vriendelijke groet,
    David

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen