Klacht DHL Express: Pakket wordt niet bezorgd omdat DHL huisnummer verkeerd registreert
Details
De klacht
Een pakketje dat uit het buitenland bezorgd moet worden, wordt keer op keer geregistreerd op een verkeerd (niet bestaand) huisnummer, terwijl bij de buitenlandse postdienst het huisnummer wél juist geregistreerd staat. Het pakketje kan daardoor niet worden geleverd en wordt zonder tegenbericht retour gestuurd. Het pakketje wordt nu voor de tweede keer teruggestuurd naar de afzender in het buitenland, omdat het DHL na telefonisch contact zelfs niet lukt om het pakketje bij een pick-up point te bezorgen omdat er teveel stickers op zijn geplakt.De oplossing
Portokosten aan het bedrijf terugbetalen, mijn telefoonkosten terugbetalen en zorgen dat het pakketje nu wel wordt bezorgd op het huisnummer dat op het etiket staatDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.