Klacht DHL Express: Pakket zelf afgetekend door chauffeur en klant heeft niets ontvangen...

Klachtnummer
# 187676
Gebruiker
Thijs
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De klant wacht al sinds 20 juni 2016 op zijn pakket, de chauffeer heeft het pakket zelf afgetekend omdat de klant niet thuis was. de klant heeft het pakket nooit bij zijn huis getroffen.. van het kastje naar de muur gestuurd, dhl geeft fout toe en bied als oplossing een vergoeding van 18,-.
Dit betekend een schade van bijna 300 euro voor mij.

De oplossing

Graag contact met chauffeur waar het pakket precies is afgegeven.
Lokaliseren en afleveren..
Zo niet dan totale vergoeding van het pakket a 315,40 en geen kilovergoeding die neerkomt op 18 euro want dat slaat nergens op.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

DHL Express is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen