Opgelost door DHL Express: Pakket zoek?

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 97483
Gebruiker
Wilemina
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 7 februari is het pakket die ik naar een ontvanger heb gestuurd, en niet werd opgehaald, aldus Multimate in Sassenheim, retour gestuurd naar mij, de verzender.

Op 10 februari kreeg ik te zien , via de track en tracé code, dat de retourzending wegens een sorteer fout oponthoud had.

Het is nu 14 februari, en verder geen meldingen geplaatst door DHL.

De oplossing

zou graag willen weten waar het pakket is en wanneer het weer bij mij terecht komt.

2 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Beste Wilemina,
    De zending is herlabeld en op 11-02 afgeleverd op het huisadres van de ontvanger. Als u mij kunt e-mailen op webcare_parcel@dhl.com kan ik u het nieuwe traceernummer doorsturen.
    Met vriendelijke groet,
    David
  2. Auteur
    Wilemina
    Datum
    Klacht is afgehandeld, communicatie tussendoor was slecht.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Wilemina
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen