Opgelost door DHL Express: Pakket zoek DHL for you

Vriendje

Ik ben lichtelijk in paniek omdat een pakket kwijt is met voor mij een
best hoge waarde. Heb ook gemaild met dhl, nog geen reactie en op facebook.
Het pakje is door de verzender naar een dhl punt gebracht en is nu blijven
hangen op het sorteercentrum. 9 januari is het pakje gebracht de 10e opgehaald en het is er nu nog niet.... hoe nu verder??

Ik wil heel graag dit pakje ontvangen. Ben altijd heel tevreden over DHL

dat het nu net mis moet gaan.

Beste mevrouw,
    Wat vervelend om te horen dat uw zending vertraag is. Ik kan me voorstellen dat u zich hier zorgen om maakt.
    Ik heb even het zendingsverloop bekeken maar kan helaas geen directe duidelijke reden voor de vertraging vinden. Ik raad u aan om de verzender in te lichten over de vertraging. Die heeft namelijk de mogelijkheid om bij ons een statusonderzoek aan te vragen. Daarnaast wil ik u adviseren om de track & trace ook in de gaten te houden voor het geval uw zending alsnog in de komende dagen in levering gaat.
    Mijn oprechte excuses voor het ongemak. Als u nog vragen of opmerkingen heeft dan hoor ik graag van u.
    Vriendje
    Wow dat is nog eens een snelle reactie bedankt daarvoor.
    Ik heb al contact met de verzender gehad, ik kan ook zien dat het pakje is opgehaald maar bij het sorteercentrum is.
    Zij heeft gebeld en er is gezegd dat het pakje kwijt is en er een onderzoek wordt ingesteld. Kan het pakje ineens weer gevonden zijn en mij verzonden worden?? Volgens mij had ze de Naamgegevens van mijn dhl punt en mijn adresgegevens, mss heeft dat voor verwarring gezorgd?
    Beste mevrouw,
    Het lijkt erop dat de zending nog niet verwerkt is. Wat de precieze oorzaak is weet ik helaas niet maar het kan iets "simpels" zijn, bv dat deze per ongeluk is blijven staan. Als de verzender een onderzoek heeft aangevraagd zal dit zsm uitgezocht worden. Het kan zich soms ook opeens vanzelf herstellen, hou daarom de T&T in de gaten.
    Beste mevrouw,
    Ik zie dat uw pakket vandaag op het uitleverdepot is aangekomen en dat hij ingepland staat voor een eerste bezorging, tussen 14:00 en 18:00.
    Vriendje
    Wat super om te lezen, ik zal met smart wachten.
    Bedankt voor de snelle afhandeling!Bedankt David!
    Beste mevrouw,
    Volgens mijn gegevens is uw pakket afgelopen vrijdag bij u afgeleverd. Klopt dit, en is de klacht hiermee voor u opgelost?
    Vriendje
    Het pakje is inderdaad bezorgd. Nogmaals bedankt voor de vlotte reactie.

Vriendje

Ook een klacht indienen over DHL Express?